Gigantul comerțului electronic Amazon, prin programul său Luxury Stores, se ramifică și mai mult în spațiul second-hand, al revânzării de produse de lux, mai exact.
Intrând pe piața europeană de revânzare, retailerul lucrează cu HEWI, sau Hardly Ever Worn It, un expeditor digital cu sediul în Londra. Cel mai recent parteneriat Luxury Stores de la Amazon se lansează luna aceasta, făcând anunțul cu o nouă campanie.
„Suntem încântați să ne extindem oferta de lux cu Hardly Ever Worn It în acest an, pentru a include mai multe dintre mărcile și stilurile preferate ale clienților noștri”, a declarat Ruth Diaz, vicepreședinte la Amazon Fashion Europe, într-un comunicat.
„Întotdeauna căutăm să inovăm și să interacționăm cu clienții noștri diverși, iar lansarea de bunuri second-hand ne permite să facem exact acest lucru, creând în același timp o oportunitate pentru a oferi clienților noștri un lux accesibil.”
Patru țări din Europa vor beneficia de noul parteneriat al Amazon cu Hardly Ever Worn It.
Noi orizonturi Amazon
Integrând inventarul HEWI în Luxury Stores de la Amazon, produsele de la mărci precum Prada, Givenchy, Chanel, Louis Vuitton și Burberry sunt acum disponibile în străinătate.
Perechea acestui parteneriat promovează câteva selecții într-o campanie pe tema primăverii, intitulată “Luxury Finds, Loved Before” („Descoperiri de lux, iubite înainte”). Modelul somalez de origine suedeză Ikram Abdi Omar și modelul american Noel Capri joacă în cadre fotografiate de fotograful britanic Ben Weller.
Amazon, cu experiența sa în distribuție și prețuri, încearcă să intre pe o piață cu o popularitate tot mai mare, împingând articolele de designer îndrăgite în prim plan, împreună cu colaboratorul său.
Adăugând segmentul nou la ofertele sale, platforma oferă un impuls acestei categorii în Marea Britanie, Germania, Spania și Italia.
HEWI aduce 12 ani de experiență în revânzarea articolelor de modă de ultimă generație, o afacere care atrage interes în special în străinătate. Înființată în Marea Britanie, organizația se întinde acum în 40 de țări europene.
Cu Amazon, HEWI prezintă un sortiment de prêt-à-porter vintage, pantofi, accesorii, bijuterii și ceasuri. Mesajul campaniei promite cumpărătorilor un „proces meticulos de pre-evaluare”.
„Lansarea Hardly Ever Worn It în Luxury Stores de la Amazon marchează un nou nivel de vizibilitate pentru revânzarea de lux”, a declarat Tatiana Wolter Ferguson, CEO al Hardly Ever Worn It, într-un comunicat.
„Colaborarea noastră cu Amazon este o dovadă a angajamentului nostru de a face moda circulară de ultimă generație accesibilă unui public divers și cu acoperire largă”, a spus doamna Ferguson. „Prin alăturarea uneia dintre cele mai de încredere piețe din lume, suntem capabili să realizăm acest lucru, permițând mai multor oameni să experimenteze bucuria revânzării.”
Valuri mari pe piața de revânzare de produse de lux
Amazon, un comerciant global masiv care anul trecut a generat venituri de peste 570 de miliarde de dolari, a testat revânzarea produselor de lux în 2022.
Retailerul a solicitat ajutorul What Goes Around Comes Around, un vânzător din acest spațiu. Cumpărătorii americani au fost primii cărora li s-a acordat astfel acces la bunurile preferate.
Parteneriatul său cu HEWI este cea mai recentă mișcare a Amazon de a-și extinde acoperirea în lumea modei de vârf, în special în afara pieței sale de origine.
Platforma de vânzare cu amănuntul online eBay este un alt competitor important în domeniul comerțului cu amănuntul de lux second-hand, unde este activ din 2019. Site-ul și-a actualizat recent programul pentru a include și bijuterii și îmbrăcăminte.
„Luxury Stores de la Amazon oferă o experiență de inspirație pentru mărcile de lux”, a declarat Xavier Flamand, vicepreședinte al serviciilor de vânzări din UE la Amazon, într-un comunicat.
„Este încă prima zi și așteptăm cu nerăbdare să creștem în Europa cu produse de lux second-hand și să deschidem o nouă ușă pentru Hardly Ever Worn It pentru a accesa clienții de lux, existenți și la noi.”
Sursa info: luxurydaily.com
Sursa foto: Unsplash/Marques Thomas