Avon, gigantul de frumusețe deținut de Natura, și-a subliniat angajamentul față de transparența pozitivă a producției, anunțând un parteneriat cu Cruelty Free International (CFI).
Și, în cadrul alianței, marca globală de frumusețe, care este partener de portofoliu al The Body Shop, a primit aprobarea CFI în cadrul „Leaping Bunny Programme”, standardul de aur recunoscut la nivel global pentru produsele create fără cruzime împotriva animalelor.
Pe lângă pretenția sa de a fi prima companie internațională de cosmetice care pune capăt testării pe animale, „faptul că a fost aprobată de Leaping Bunny subliniază angajamentul de 30 de ani al Avon față de bunăstarea animalelor”, afirmă compania.
Primele game Avon care au primit aprobarea menționată sunt Fragrance, Avon Care și Anew, toate celelalte game de produse Avon urmând să obțină aprobare în termen de 12 luni.
Pentru a obține aprobarea, Avon a spus că întregul său lanț de aprovizionare a fost „auditat riguros pentru a asigura conformitatea cu criteriile stricte ale Leaping Bunny”.
Programul pretinde a fi singurul standard al produselor „fără cruzime”, care necesită implementarea unui sistem de monitorizare a furnizorilor de către marcă, verificarea lanțului de aprovizionare până la nivelul producătorului de ingrediente, aderarea la o politică de dată limită fixă și acceptarea unor audituri independente regulate pentru asigura conformitatea continuă.
Avon a spus că scopul său a fost „să livreze produse care să răspundă nevoilor clienților fără a-și compromite angajamentul față de bunăstarea animalelor, standardele ridicate de siguranță a produselor sau respectarea cerințelor de reglementare”.
Michelle Thew, CEO Cruelty Free International, a declarat: „Colaborarea [cu Avon] pentru a ajuta la încheierea testării pe animale pentru produse cosmetice și pentru a declara [trei dintre gamele sale] aprobate oficial în cadrul Programului Leaping Bunny este o adevărată piatră de hotar pentru brandul global”.
Sursa foto & info: fashionnetwork.com