De la linia Rare Beauty a Selenei Gomez la Rhode a lui Hailey Bieber, brandurile de frumusețe ale celebrităților prosperă. Acum se alătură line-up-ului și Beyoncé Knowles-Carter, cu linia sa de debut pentru îngrijirea părului, denumită Cécred.
Lansat cu opt produse, Cécred se bazează pe viziunea lui Beyoncé de a „crea un nou standard în îngrijirea părului, care să distrugă miturile și să ajute la schimbarea poveștilor în îngrijirea părului”.
Cécred se pronunță precum englezescul „sacred”, abordarea brandului fiind „Hair is sacred” („Părul e sacru”), dată fiind și sursele de inspirație pentru produse.
(Update informații – 22 februarie 2024)
Pe ce se bazează noua gamă de îngrijire a părului Cécred, lansată de Beyoncé
Inspirată de ritualurile de îngrijire a părului din culturile globale, gama de produse include un șampon purificator, un exfoliant pentru scalp, o loțiune de etanșare a hidratării, un ulei de păr hrănitor și o mască de tratament pentru reconstruire.
Ingredientele produselor Cécred includ o gamă largă de unturi și uleiuri, precum și o tehnologie în curs de brevetare realizată din cheratina derivată din lână, miere și ferment de lactobacil, pentru a repara și întări părul.
„Călătoria pentru crearea lui Cécred a durat ani de zile și sunt atât de mândră să dezvălui în sfârșit la ce am lucrat”, a spus Beyoncé Knowles-Carter.
„Ca fondator de culoare, a fost important pentru mine să mă concentrez acolo unde am văzut cea mai mare nevoie pentru îngrijirea sănătoasă a părului și să plasez inovația științifică și performanța produsului mai presus de orice. Am început prin a acorda prioritate nevoilor părului texturat ca al meu, împreună cu alte tipuri și texturi care au nevoie de mai multă hidratare și rezistență.
„Toată viața mea, mi-am purtat părul în atât de multe moduri diferite: natural, întins, în împletituri, colorat, cu extensii, peruci. Vreau ca toată lumea să aibă libertatea de a se exprima cu părul în moduri care să-i facă să se simtă bine, așa că am început prin a crea elementele esențiale pentru sănătatea părului și a scalpului.”
Mama lui Beyoncé, Tina Knowles, proprietar de salon, implicată în dezvoltarea brandului Cécred
Artista câștigătoare a premiului Grammy s-a inspirat și de la mama ei, Tina Knowles, care a amestecat adesea formule avansate de tehnologie cu unturi și uleiuri naturale pentru a cultiva ideea unui păr sănătos în salonul ei de înfrumusețare.
Tina Knowles se alătură acum lui Cécred în calitate de vicepreşedintă, aducând brandului ei 40 de ani de influenţă și expertiză ca hairstylist, proprietar de salon şi antreprenor.
„Din propria mea experiență în deservirea clienților, mi-a plăcut să asist la bucuria pe care au simțit-o văzându-și părul crescând mai sănătos, mai strălucitor și mai vibrant”, a spus Tina Knowles. „Am fost martor personal la modul în care aceste produse au stopat ruperea părului. Am văzut transformările prin utilizarea acestor produse pe toate tipurile și texturile diferite de păr și rezultatele au fost uimitoare.”
Lansarea are loc imediat după ce cântăreața și compozitoarea americană a devenit prima femeie de culoare care a ajuns în topul Billboard’s Hot Country Songs, după ce noul ei single Texas Hold ‘Em a debutat marți pe primul loc.
Mamă a trei copii, Beyoncé a lansat și un alt single, 16 Carriages, în același timp, tot de pe viitorul ei al optulea album de studio.
Cu prețuri cuprinse între 25 și 42 de lire sterline, Cécred este disponibil pe site-ul propriu, cecred.com.
Sursă foto: cecred.com
Sursă info: washingtonpost.com; updates – theindustry.beauty