Dacă simți că selfie-urile cu măști de față sunt o serie neoficială de fotografii care sălășluiesc în mod obișnuit în feedul tău de Instagram, de vreo câțiva ani, iată ceva care te va încânta.

Potrivit publicației WWD, cele mai recente descoperiri ale studiilor grupului NPD Group au arătat că în timp ce vânzările de produse antiîmbătrânire descresc printre mileniali (lor le pasă mai mult de îngrijirea pielii pentru un aspect natural și de cosmeticele de colorare), vânzările de măști de față tot  cresc continuu.

Din 2013 până în 2019, vânzările în această categorie de cosmetice s-au dublat pe de-a întregul. Iar formulele pe bază de argilă, în mod specific, își fac revenirea.

Opțiunile care merită să fie pe Insta, precum măștile cu argint GlamGlow, cele cu nămol pentru fermitate ca de extraterestru 🙂 și cele coreene tip sheet mask în formă de figurine animale, sunt cumpărături sub impulsul momentului de tip pick-me-up. Acestea au contribuit mult la statisticile în vânzări de care vă spuneam mai sus.

Dar, după aceleași rapoarte, L’Oréal chief product accelerator Sam Cheow spune că argila începe din nou să se simtă a fi cool și în trend datorită trendului superalimentelor.

Formulele tind să intre tot mai mult în categorii naturale, cu accent pe „fără chimicale”, pentru a crea calea spre o piele sănătoasă, strălucitoare.

Pare că milenialii le consumă pe toate acestea.

Acest trend trebuie considerat oportun prin faptul că argilele, precum toate nămolurile, sunt bune pentru curățarea profundă a pielii. Cum umiditatea ridicată și transpirația contribuie la blocarea porilor, eu îmi fac stoc mereu de produse de curățare a tenului în timpul verii.

Își fac treaba toate acestea fără să afecteze nivelul de hidratare a pielii. B unele mai au și efect de extra lifting. Altele sunt ideale pentru ten mixt, utilizate în zona T.

Și da, toate arată grozav în selfie-uri!