Magazinul virtual de produse de machiaj Charlotte Tilbury va oferi prima experiență de „cumpărături cu prietenii” consumatorilor săi. Hai să vedem mai multe detalii.

Brandul de cosmetice de machiaj de lux Charlotte Tilbury intră în Metaverse cu un nou magazin virtual, de sărbători, Charlotte’s Virtual Beauty Gifting Wonderland. 🙂

Experiența privind realitatea augmentată și virtuală oferită, creată în parteneriat cu platforma de comerț electronic Obsess, va include o funcție Shop with Friends a brandului Charlotte Tilbury, care va permite unui grup de prieteni să navigheze împreună prin magazinul virtual de produse Charlotte Tilbury și să discute în timp real.

Utilizatorii pot invita până la patru prieteni să li se alăture pentru o experiență de cumpărături aparte și să descopere cele mai recente oferte de produse pentru sărbători ale mărcii de makeup mult iubite.

Virtual Beauty Gifting Wonderland creat de Charlotte Tilbury include trei „insule” digitale captivante dedicate universului mult râvnit de cadouri de lux Tilbury, „Trinkets, Treats and Treasures”.

Vizitatorii online ai Virtual Beauty Gifting Wonderland by Charlotte Tilbury vor putea să se audă și să se vadă prin intermediul funcției video, la fel ca într-un joc video multiplayer. 🙂

Pe lângă funcția „Cumpără cu prietenii”, cumpărătorii se pot alătura și unei vânători de comori virtuale, pentru a debloca un produs exclusiv pe care îl pot obține doar în magazinul charlottetilbury.com.

Charlotte Tilbury, fondatorul mărcii de beauty omonime, a declarat: „Țara mea virtuală de cadouri de frumusețe tridimensională este în centrul metaversului Charlotte Tilbury în acest sezon de sărbători!”

„Combină toată strălucirea și teatrul de retail al magazinelor noastre cu ușurința și portabilitatea universului digital, pentru a dezvălui o experiență cu adevărat captivantă Charlotte Tilbury.”

Neha Singh, fondator și CEO al Obsess, a adăugat: „Mulți cumpărători mai tineri au crescut interacționând online cu prietenii în jocuri video și sporturi, iar această funcție aduce cele mai bune elemente ale lumii jocurilor în experiența cumpărăturilor digitale.”

Sursa info: cosmeticsbusiness.com

Sursa foto: Unsplash/Charisse Kenion