În fiecare Săptămână a Modei de la New York, anumite articole de designer apar drept favorite ale mulțimii. Anul trecut, toată lumea purta maiouri cu logo Prada și tocuri minimaliste cu bretele de la The Row.

Săptămâna trecută, totuși, delicații Manolos au fost eclipsați de niște cizme destinate să devină virale: cizmele mari roșii ale MSCHF, numite potrivit Big Red Boot.

Dacă nu ești familiarizat(ă) cu brandul MSCHF, află că acesta este brandul de modă experimental căruia îi place să-și folosească lansările de produse pentru a face un statement (deseori controversat).

Au mai lansat cizme care seamănă cu modele de încălțăminte medicală, sandale Birkinstock făcute din Hermès Birkins și chiar adidași Satan, în colaborare cu Lil Nas X, care prezentau o picătură de sânge real în tălpi.

@nascommunities These boots have a secret ?? . People buy them not because it looks good, can you guess why? And would you wear them? ? Whether it’s boots or any digital products, the key is to understand what your community wants and needs. And now, with the new Library feature on Nas.io, you can easily sell and distribute your own digital products to your community. What unique and interesting products are you excited to sell to your audience? Let us know in the comments. ?☺️? #redboots #astroboy #mschf #bigredboots #mschfboots #streetwear ♬ original sound – Nas.io

Acest brand se vede deja că adoră să depășească limitele modei și, mai important, să facă din astfel de piese niște titluri virale. Cea mai recentă lansare a lor – care arată ca ceva ce ar purta Mario din Super Mario în celebrul joc – apare astăzi oficial.

Cizmele roșii de desene animate se vând cu amănuntul la 350 dolari, sunt fabricate din cauciuc TPU, au o talpă intermediară din EVA și își iau direcția de design dintr-un joc video.

„Desenul animat este o abstractizare care ne eliberează de constrângerile realității”, se arată în comunicatul de presă pentru simpaticele cizme. „Dacă dai cu ceva vorbe de rău sau remarci negative despre aceste cizme cuiva, ei o vor lua rarzna și te vor huidui!”. Deci da, clar sunt virale.

@wisdm8 Replying to @gldsfake ♬ original sound – Wisdom Kaye

Monstruoasele cizme au fost reperate la celebrități și vedete de street style la New York Fashion Week. Fotograful de street style de la Vogue, Phil Oh, le-a surprins în picioarele lui Dorian Electra, care le-a stilizat cu o haină grafică, fustă mini (pentru a arăta pe deplin încălțămintea statement / Big Red Boot) și o beretă roșie asortată.

Modelul Sarah Snyder le-a făcut pereche cu o fustă roșie lucioasă și colanți albi. Vedeta și modelul TikTok, Wisdom Kaye, le-a purtat cu pantaloni scurți de sport. Consensul în aceste ținute pare a fi acela de a permite cizmelor statement să fie punctul focal (și ar fi greu să nu o facă).

În afara trensetterilor și a influencerilor de modă, au existat și o mână de vedete care le-au etalat. Jucătorul de baschet Shai Gilgeous-Alexander le-a purtat pe arenă înainte de un meci. Diplo le-a luat în picioare când a vizionat un meci de la Knicks, iar Janelle Monae chiar și-a pozat cerceii mari în cercuri de creole în ele.

Având în vedere cât de impractică și neobișnuită e acest tip de încălțăminte, a fost o surpriză pentru toată lumea cât de repede – și cu ce răspândire – lumea modei a sărit pe ele, înainte ca acestea să fie lansate chiar și în „soft launch”.

Sunt cu siguranță un angajament de purtare: o serie de videoclipuri TikTok arată cât antrenament necesită să le porți și să le scoți.

Dar dacă oamenii din nișa de modă iubesc un lucru, este vorba și de un truc, iar aceste cizme au făcut pe toată lumea să vorbească despre ele și să le observe în acest sezon. Cei care au îndrăznit să le poarte primesc puncte bonus pentru asumarea riscurilor. Deși ceva pare a spune că vor fi la fel de învechite ca un Nintendo 64 în sezonul viitor.