Clarins tocmai s-a angajat în a face o prioritate din frumusețea și starea de bine a clienților săi.
Clarins tocmai a debutat noua sa comunicare printr-un nou slogan de brand: „Live Beautifully”.
Acesta îmbrățișează un mod de viață responsabil prin grija pentru natură și pentru ceilalți, înspre a avea o planetă mult mai frumoasă și a trăi cu mai multă compasiune pentru ce e în jurul nostru.
Clarins ne încurajează să facem alegeri care sunt „generoase, inclusive și care conferă putere”.
Cele trei componente ale companiei pentru noul slogan sunt:
- Frumusețea se află în momentele zilnice.
- Frumusețea e în darurile naturii.
- Împreună, hai să trăim frumos.
„De mai binee de 65 de ani, Clarins oferă soluții de înfrumusețare personalizate pentru a face ca fiecare zi să se simtă specială.”
„Produsele noastre orientate spre rezultate și experiențe de natură senzorială, aromatică, sunt formulate spre a-ți îmbunătăți starea de spirit și să-ți crească încrederea de sine”.
Declarația publică Clarins, pe site-ul propriu
Prin noul slogan, Clarins s-a angajat să facă o prioritate din frumusețea și starea de bine a consumatorilor săi, precum și să comunice „deschis și transparent”, de la detalii privind compoziția produselor sale până la eficiența lor.
Compania adaugă faptul că crede în puterea naturii și ia acțiune pentru planetă și oamenii săi.
Sursă foto: Pexels