Pandemia generată de de coronavirus a accentuat scăderile la nivel de conversații ale consumatorilor din jurul luxului și al produselor de frumusețe premium, de prestigiu.
În SUA, de pildă, de cum COVID-19 a izbucnit, Instagram a cunoscut o scădere de până la 16% în conversațiile despre beauty din America.
Studiul a fost realizat și publicat de către Social Standards, care a lansat raportul „COVID-19 Insights: Beauty – March 2020”, care are ca puncte de analiză datele de social media din perioada 7-21 martie 2020.
Iată ce reiese potrivit raportului menționat:
- Măștile, în special cele tip „cearșaf” – sheet mask și cele pe bază de argilă au fost singurele produse de beauty pentru care s-a observat o creștere ca interes, în volumul de conversații de pe Instagram.
- S-a mai observat un declin semnificativ și în ceea ce privește serviciile locale, în saloane, precum makeup permanent, microblading, Botox, tratamente cosmetice pentru piele – după cum era și firesc.
- Toate produsele cosmetice au observat o scădere în volumul de conversații, inclusiv concealerul, fondul de ten și mascara.
- Produsele cu sclipici, de „așezare” a machiajului, precum și pensulele de sprâncene au suferit cel mai abrupt declin în conversațiile din social media.
- Pandemia de coronavirus a accentuat cel mai mult declinul în conversațiile consumatorilor din jurul luxului și al produselor de frumusețe cu prestigiu.
- Conversațiile despre ingrediente bazate pe plante și alimente au crescut cam în toate conversațiile de beauty de pe Instagram.
- Conversațiile despre îngrijirea pielii s-au îndreptat mai degrabă mai mult spre consumatorii care caută o eliberare de sub stres.
- Conversațiile despre cosmetice, în genere, au părut să se îndrepte spre utilizatorii mai agitați.
- Pare că mulți consumatori nu mai prioritizează conversațiile despre mediul înconjurător, iar asta are loc în favoarea unei teme ca igienizarea, sanitizarea.
- De când cu COVID-19, s-a observat o creștere semnificativă în apetența pentru produse de unică folosință, care erau în pantă descendentă în domeniul frumuseții, înainte de pandemie.
- Conversațiile pentru îngrijirea proprie, la domiciliu, sunt în creștere, iar subiectul este prevăzut să aibă un vârf de interes nemaipomenit de mare, față de cel din 2019.
La tine cum stă treaba? Aștept să ne povestești în secțiunea de comentarii din josul paginii ce subiecte de beauty prezintă interes pentru tine perioada aceasta. Contează foarte mult pentru noi.
Sursă foto main: Pexels/Cristian Dina