Marea piață de beauty a fost luată cu asalt de ceva vreme de către K-beauty, influențată mult și de către influenceri, nu toți chiar din Coreea de Sud. 🙂 Dar asta e altă poveste… Însă tocmai am citit despre niște trenduri de frumusețe coreene, cel puțin surprinzătoare, și am zis să vi le împărtășesc și vouă.

Nu știu dacă ai auzit de ele până acum, dacă ai ajuns chiar să le testezi, mai ales dacă ești un împătimit sau o împătimită de K-beauty, dar aceste trenduri merită atenția, măcar să știm de ele… 🙂

Multe cosmetice coreene au fost încercate deja de noi, dar din perspectiva acestor trenduri, nu știu ce să mai zic. Nu prea cred că le vom adopta prea curând…

„Spuma de ou”

Tocmai am citit despre Egg Mousse Foaming Body Oil și „ulzzang”, un termen popular sud-coreean care înseamnă literal „cea mai bună față” sau „arătos” – pentru oameni obișnuiți, nu celebrități.

Influencerii care promovează „spuma de ou” au un aspect și stil care le-a atras nenumărați urmăritori pe internet.

ulei spumă de corp Too Cool For School Egg Mousse Foaming Body Oil

Dar să revenim la uleiul de corp spumant Egg Mousse Foaming Body Oil. Revista ALLURE din SUA raporta când producătorii săi, marca coreeană de frumusețe Too Cool For School, intrau pe piața de beauty din SUA, că e vorba de un produs pufos, ca albușurile bătute / spumoase, dar care se cufundă în piele foarte repede și bate (ha!) majoritatea uleiurilor de corp, cu mâinile în jos, atunci când trebuie aplicat dimineața, înainte de a pleca la muncă și ești pe repede înainte și nu vreu să aștepți mult să intre în piele.

E adorabil și telul de bătut ouă de pe etichetă. Este de fapt plin de uleiuri bune și are doar o atingere de extract de ou (deci numai numele ce-i de „spuma de ou” aici și nu ar trebui să te dea înapoi denumirea de „Egg Mousse”).

Lentile de contact decorative

O tendință care vizează lentilele de contact cosmetice (știind că la coreeni e o modă amplă în acest sens), dar cu margini decorative, disponibile în diferite culori, pentru a-ți face ochii să iasă în evidență.

lentile cosmetice in stil K-beauty_ulzzang-style

În timp ce pentru îngrijirea pielii sunt în tendințe produse care oferă o piele ca o pânză perfect goală, se mai pune un accent enorm pe ochi, în K-beauty. Se poartă lentile de contact făcute pentru a arăta ochii cât mai mari și asemănători căprioarei, păstrând cumva un aspect natural.

lentile de contact cosmetice in stil K-beauty colourvue-trublends-violet-lentile-de-contact-colorate-violet-lunare-30-purtari-2-lentile-cutie

Pentru a completa un astfel de look cu lentile de contact cosmetice în stil coreean, un creion de ochi cu nuanța pielii palide este adesea aplicat pe interiorul pleoapei inferioare, în timp ce un creion închis este aplicat pe linia superioară a genelor și se îndepărtează apoi suprastratul. Acesta poate fi, de asemenea, extins sub genele inferioare și spre tâmple pentru a oferi o privire mai largă.

Se pot folosi genele false, dar aspectul final ar trebui să fie natural.

Lentilele acestea super circulare, decorative pe margine, sunt foarte populare în Asia de Est, Sud și Sud-Est. Aceste lentile decorative sunt concepute pentru a face ochii să pară mai mari prin extinderea culorii irisului. Un întreg spectru de culori este disponibil pentru a face ochii să sară în evidență.

Buze cu aspect înghețat ca de acadea / înghețată popsicle

O tendință pe care, eu cel puțin, nu o voi adopta, 100% sigur, este aspectul buzelor înghețate/buze „popsicle”.

Este prea arctic trendul, ca de urs polar, care dă impresia de buze crăpate. Funcționează mai bine dacă ai șaisprezece ani, dar… la mine nu mai…

Ulzzang Style - The next Asian influence in our make up bags

Trendul este impus de produsele pentru buze ale brandului coreean de makeup Peripera.

Tu ce părere ai? Care trend anume te inspiră și crezi că ai putea să îl adopți?Scrie-mi în secțiunea de comentarii din josul paginii.

Sursa foto principală: Unsplash/Aiony Haust