Licențele de parfum pentru brandurile Mexx și Bruno Banani au fost prelungite cu 25, respectiv 20 de ani, de către compania deținătoare, Coty.

Coty și-a reînnoit acordurile de licență pentru parfumurile de la brandul olandez de modă Mexx și pentru marca germană de lenjerie intimă Bruno Banani.

Parteneriatul cu Mexx, care acoperă toate parfumurile și apa de colonie a acestui brand, a fost extins pe o perioadă de mai bine de 25 de ani.

„Acordul de licență reînnoit se va baza pe planurile actuale de expansiune ale mărcii și îl va ajuta să se deschidă pe diverse piețe și categorii”, a declarat CEO-ul Coty, Sue Nabi.

„Relația noastră continuă cu Coty o oglindește pe aceea a fundației Mexx; un parteneriat de mare colaborare între două forțe compatibile și complementare”, a adăugat Ron Janssen, co-fondatorul Mexx Group.

„Așteptăm cu nerăbdare să construim pe baza parteneriatului nostru de succes cu Coty, în timp ce ne reîmprospătăm liniile-semnătură și căutăm noi oportunități interesante de creștere.”

Linia de parfumuri Mexx a fost lansată pentru prima dată în 2000 cu apele de parfum / EDP Mexx Man și Mexx Woman.

De asemenea, Coty și-a reînnoit licența de parfum cu brandul de parfumuri și lenjerie intimă Bruno Banani, care a fost extinsă la peste 20 de ani.

Cele două companii intenționează să lucreze împreună pentru a crea noi parfumuri pentru femei și pentru a atrage consumatori mai tineri.

Linia de parfumuri Bruno Banani include Man and Woman, precum și Loyal Man și Magnetic Woman.

„De când a câștigat licența în 2015, Coty a consolidat poziția Bruno Banani ca principală marcă de parfumuri din Germania, cu iconicul Man and Woman”, a spus Nabi.

„Acest lucru marchează încă o etapă interesantă în relația noastră continuă cu Coty, în timp ce lucrăm pentru a aduce la viață viziunea și valorile noastre comune, în noi categorii, segmente și grupuri de consumatori în continuă evoluție”, a adăugat Jan Jassner, CEO Bruno Banani.

Sursă info & foto: cosmeticsbusiness.com