Încă de la începutul anului 2019, cureaua cu logo-semnătură Gucci a crescut în căutări în majoritatea magazinelor multibrand și pe Google, fiind a doua cea mai populară curea de lux în marile magazine.
E clar, accesoriul acesta (cureaua Gucci cu logo-semnătură) a obținut statusul unui nou icon, generând o reînnoire în ceea ce privește interesul pentru curele de lux.
Cureaua cu logo-semnătură Gucci – cu inițialele – e în topul accesoriilor de lux ca interes
De când a revenit în fruntea trendurilor și a scenei de modă acum ceva ani, cureaua cu logo Gucci a reușit să rămână relevantă datorită update-urilor recurente de sezon, conducând continuu cererile în rândul milenialilor.
Iar acest accesoriu chiar conduce și „încălzește” trendurile în social media. Hashtagul #GucciBelt a fost utilizat până acum de milioane de ori pe Instagram.
Ce alte curele de lux se luptă pentru top interese de modă?
În timp ce casa italiană de modă domnește suprem în categoria curelelor de lux, alte patru „etichete” de acest fel se luptă pentru o bucățică din această piață profitabilă.
Tot din 2019, compania Off-White și curelele „utilitare” ale lui Virgil Abloh au început să genereze atenție și să conducă în căutări; la fel și cureaua semnată Ferragamo.
Moschino și Versace sunt alți doi jucători-cheie când vine vorba de curele-statement și devin deja „clasice” ca interes și purtări.
Tu pe care o preferi? Scrie-ne în secțiunea de comentarii din josul paginii. Părerea ta contează pentru noi.