Prezentare de modă colecția primăvară-vară 2016 de la Chanel în decor de terminal de aeroport.
Când Karl Lagerfeld a transformat Grand Palais în Terminalul 2C al aeroportului Paris Cambon, pentru show-ul de modă care prezenta colecția de primăvară-vară 2016, a ridicat ștafeta pentru stilul globetrotting (i.e. specific turiștilor care cutreieră lumea). Chanel Airways, care pleca de la Poarta No. 5 (evident :P), solicita purtarea de ochelari pentru a te proteja de paparazzi și o valiză stil Coco (noua geantă de voiaj de tip trolley).
„Călătorim din ce în ce mai mult. De ce să nu existe așadar și un bagaj marca Chanel?”, spune Lagerfeld. Cât mai funcțională și mai centrată pe utilitate, moda de lux care „se schimbă”, la rându-i, după fusul orar, este în acest moment de mare actualitate și la mare căutare. E important să ne păstrăm eticheta și stilul chiar și când călătorim, indiferent de destinație. În privința accesoriilor necesare pentru călătorii lungi, designerii optează pentru un look mai geometric, dar fin și rafinat, cu un touch de aer retro.
Prada, de exemplu, prezintă în gențile lor de voiaj aspectul costumului tip deux-pieces, cu fustă, al stewardeselor pe care le îmbracă, iar Gucci și-a reînsuflețit valiza specifică, cu monogramă, de tip old-school – am văzut deja că Gucci și în ceea ce privește hainele, încălțămintea și accesoriile pentru primăvară-vară 2016 a lansat o linie plină de culoare și stil. Ambele tipuri de valize s-ar putea desprinde direct din paginile cărții The Art of Flying de la Assouline.
În orice caz, mi se pare inedită, inspirată și foarte simpatică prezentarea de modă a casei Chanel, într-un decor de terminal de aeroport, pentru a introduce în atenția publicului noile genți de voiaj Chanel? Ce alt decor putea fi mai potrivit? 🙂