Extinderea rețelei de magazine Douglas în România continuă cu trei noi locații.
Comunicat de presă
Magazine noi Douglas se deschid în afara Bucureștiului: în Corbeanca, Târgoviște și Alba Iulia.
În acest scop, a fost agreat un parteneriat cu Prime Kapital, dezvoltator imobiliar de top din Europa Centrală și de Est.
„Anul acesta ne-am propus să ne extindem prezența în țară. Astfel, continuăm să deschidem noi magazine în țară, dar nu ne oprim nici din a investi în afacerea noastră de E-commerce, în online. În următoarele luni vom deschide trei noi magazine în locații atractive, întărindu-ne și mai mult poziția pe piața din România. Așteptăm cu nerăbdare să ne consiliem clienții în aceste locații noi, să le oferim serviciile și expertiza noastră, precum și o gamă largă de produse cosmetice și de parfumerie”.
Lavinia Ivas, Country Manager DOUGLAS România
Primul magazin nou va fi deschis în luna mai în DN1 Value Center din Corbeanca, Ilfov.
Această deschidere va fi o premieră pentru Douglas, deoarece este prima dată când retailerul de frumusețe intră într-un strip mall din România.
Celelalte două deschideri noi de magazine vor fi în centrul comercial Dâmbovița Mall, Târgoviște și în orașul Alba Iulia.
„Cu aceste noi deschideri de magazine ne continuăm abordarea de a fi mai aproape de clienții noștri, oferind peste 10.000 de produse în fiecare magazin și servicii premium”, a mai spus Lavinia Ivas. „Suntem încrezători că abordarea noastră omnichannel ne va ajuta clienții să ne cunoască mai bine valorile și brandul.”
Până la sfârșitul anului, rețeaua de magazine Douglas din România va ajunge în 37 de locații.
Douglas este un grup principal de premium beauty din Europa. Oferind peste 160.000 de produse pentru îmbunătățirea stilului de viață și de înfrumusețare, în magazinele online, prin program de parteneri, și în peste 2.000 de magazine fizice, Douglas îi inspiră pe clienți să-și trăiască propriul tip de frumusețe, oferindu-le acces la o selecție de produse fără precedent.
Extinderea continuă în direcția comerțului electronic, cu o creștere rapidă, este centrul programului de strategie. Expansiunea continuă a afacerii de comerț online este în centrul programului strategic #FORWARDBEAUTY.DIGITALFIRST. În anul fiscal 2020/2021, Douglas a generat vânzări de peste 3.1 miliarde de euro în domeniul parfumeriei, machiajului, îngrijirii corporale și a părului, precum și a suplimentelor nutritive, de sănătate, și a accesoriilor.