Achiziția brandului care deține The Ordinary, Deciem, de către Estée Lauder Companies, se consideră că va fi cel mai bun deal din rândul conglomeratelor de beauty din New York.

Estée Lauder Companies (ELC) a agreat să aducă sub umbrela proprie deja compania Deciem, cei care creează și The Ordinary, până la finele anului 2024.

Săptămâna aceasta, conglomeratul de beauty stabilit în New York și-a anunțat planurile de creștere a investiției inițiale în compania de îngrijire a pielii, de la 29% la 76%, ceea ce înseamnă că va pune stăpânire completă pe brandul Deciem în vreo 3 ani.

Fondat în 2013 de către Brandon Truaxe, Deciem a lansat prima ofertă de investiție pentru ELC în 2017, dar noile termene prevăd că această companie canadiană este evaluată la 2,2 miliarde de dolari americani, întrucât ELC plătește deja 1 miliard de dolari pentru a crește participația.

În ultimii patru ani, am construit un parteneriat pe termen lung cu adevărat special cu incredibila echipă Deciem și suntem încântați de ceea ce ne rezervă viitorul ”, a declarat Fabrizio Freda, președinte și CEO ELC.

Cunoscut pentru cosmeticele accesibile, Deciem și-a crescut vânzările la 460 milioane dolari, ceea ce reflectă o cerere mai largă în cadrul industriei, pentru produsele de îngrijire a pielii, întrucât și consumatorii au început să experimenteze din ce în ce mai mult cu ingrediente ca AHA și niacinamidele.

Compania și-a extins, de asemenea, parteneriatele în retail și a fost unul dintre primele branduri care au decis să-și recalifice propria echipă de retail în consultanți virtuali.

„Deciem este o companie excepțională. Nicola [CEO și co-fondator Deciem] și echipa sa au construit și au cultivat branduri autentice cu produse must-have de înaltă eficiență, folosind un model integrat pe verticală, ceea ce a favorizat un stil de comunicare unic, transparent și captivant”, a continuat Freda.

„Produsele hero ale companiei, inovația dezirabilă și abordarea digitală, precum și plasarea și apropierea sa cât mai aproape de consumatori au fost esențiale pentru succesul acesteia”.

În 2018, Kilner a fost desemnat CEO a Deciem după ce un judecător a cerut scoaterea lui Truaxe din companie în urma unei serii de postări din ce în ce mai eronate și inconsecvente, cum ar fi ordonarea bruscă a închiderii tuturor magazinelor Deciem. ELC l-a dat dat în judecată atunci. Brandon Truaxe a murit apoi în luna ianuarie.

„Brandon a visat ca ELC să fie casă pentru totdeauna pentru Deciem și suntem cu adevărat onorați să-i îndeplinim viziunea astăzi”, a spus Kilner.

“Prudvi [CSO], Stephen [COO], echipa noastră și cu mine vom continua să construim în baza creației lui Brandon și mulțumim ELC pentru implicarea lor continuă pentru viziunea și viitorul nostru”.

Acum, să sperăm că produsele din spatele The Ordinary nu vor atinge prețurile luxoaselor cosmetice Estée Lauder. Până la urmă, The Ordinary au fost create din pasiune pentru cosmeticele de îngrijire a pielii, tocmai pentru a pune la dispoziția publicului cosmetice naturale geniale la prețuri accesibile.

Sursa: cosmeticsbusiness.com

Sursă foto: Pexels / Valeriia Miller