Gucci continuă cu partea de gaming a avatarurilor personalizate și parteneriatul cu Genies pentru a apropia de brand și pe acei utilizatori care nu sunt consumatori de modă de lux încă. Fanii și followerii Gucci au șansa în digital să îmbrace în haine virtuale ale brandului avatarurile alese.
Gucci își extinde relația cu Genies, compania de tech care își dezvoltă un kit de software de Avataruri 3-D care permite utilizatorilor să creeze avataruri Genies.
Cum a lucrat cu Genies timp de 2 ani, pentru piese de îmbrăcăminte pentru avatarurile în Gucci Fashions, noua dezvoltare va aduce Gucci să se alăture Giphy ca prim parteneri pentru noul software.
Gucci va utiliza tehnologia pentru a vinde piese exclusiv digitale către urmăritorii din social media care vor să-și îmbrace avatarurile în hainele designerului.
Discutând de ce compania a devenit unul dintre principalii parteneri, Robert Triefus, Vice-Președinte Executiv și Chief Marketing Officer, a zis:
“La Gucci, îmbrățișăm experimentarea. Încurajarea exprimării de sine a fost povestea pe care o narăm de cinci sau șase ani”.
Vorbind de beneficiile financiare ale update-ului, Triefus a mai adăugat: “Distracția nu exclude faptul că este benefică pentru business.”
În schimb, a fost încurajată interacțiunea cu brandul și în rândul acelor consumatori care s-ar putea să nu-și permită piesele de lux reale – încă.
Într-adevăr, asta subliniază mai departe că brandul crede că digitalul și gamingul „au un potențial pentru business prin extinderea audienței. Utilizatorii Genies nu sunt toți consumatori de modă de lux”.
Sursă și foto: GlobalCosmeticsNews.com