Sportul și moda au o istorie bogată împreună. Aceste elemente s-au infiltrat în lumea modei sub diverse forme, rezultând tendințe precum „tenniscore” sau „golfcore”, care au câștigat popularitate pe rețelele de socializare.
Această influență poate fi văzută și în cea mai recentă colecție Reserved, Welcome to the Club, concepută atât pentru femei, cât și pentru bărbați.
Welcome to the Club – noua colecție Reserved
Calvin Klein lansează colecția Monochromatic Summer
Noua campanie Calvin Klein îi include pe Micheal Ward și Vittoria Ceretti.
Tom Hardy este noul ambasador Jo Malone London
Brandul britanic Jo Malone London caută să-și extindă oferta de parfumuri masculine și să acceseze piața de îngrijire personală pentru bărbați.
adidas Originals celebrează 3 modele clasice în campania “1000 Back”
În continuarea noii sale platforme globale și direcții creative din 2023 “We gave the world an Original, you gave us a thousand back”, adidas Originals prezintă o nouă campanie, care explorează moștenirea culturală a brandului printr-un omagiu adus comunităților care au purtat modelele Gazelle, Samba și Handball Spezial, din trecut și până în prezent.
5 tipuri de pantofi de primăvară must have în noul sezon
Înainte de începutul oficial al primăverii, epantofi.ro.ro deschide sezonul cu o nouă campanie. Cea mai recentă colecție vine cu o ofertă largă de pantofi de primăvară și accesorii de la cele mai dorite branduri ale momentului, adaptate pentru diferite preferințe de cumpărături, stiluri de viață și nevoi.
Ținutele Levi’s Workwear se potrivesc oricui, oricând
Cum te îmbraci când e de muncă? Noua colecție Levi’s Workwear e clădită, nu croită. Piesele îmbină trendurile actuale cu ținutele de lucru clasice, într-o nouă generație de articole emblematice.
Parfums de Marly prezintă Perseus, noul parfum pentru bărbați
Casa pariziană de parfumuri de nișă Parfums de Marly a lansat cel mai recent parfum al său pentru bărbați, Perseus, tocmai la timp pentru primăvară.
Levi’s: culoare și tehnici de broderie în colecția primăvară / vară 2024 Made in Japan
După ce fabricarea denimului a ajuns în Japonia, în era de după cel de-al Doilea Război Mondial de raționalizare a utilajelor, meșterii japonezi au început să facă textile finisate manual. Clădind în timp pe stilul american de producere a denimului, au aplicat tradițiile locale de meșteșug complex și rafinare perseverentă a tehnicilor. Astăzi, denimul japonez e unul dintre cele mai râvnite materiale din lume și brandul Levi’s, prin colecțiile Made in Japan, continuă să dezvolte abordarea japoneză de fabricare a denimului.
adidas: campanie globală pentru dezarmarea presiunii negative din sport
adidas aduce împreună unii dintre cei mai faimoși atleți internaționali într-o nouă campanie globală, menită să ajute la dezarmarea presiunii negative din sport.
Sezonul Après-Ski în colecțiile MODIVO și epantofi.ro
În ultimii ani, moda après-ski a devenit aproape la fel de importantă ca și tendințele Y2K sau estetica vintage. Fanii stylingului de iarnă au ajuns să o aprecieze datorită faptului că face posibilă purtarea celor mai la modă și voluminoase geci din puf, dar și pentru senzația de confort și căldură pe care o oferă.