Conform informațiilor publicate de Ziarul Financiar, prestigiosul brand francez Hermés intenționează să inaugureze un magazin propriu (nu în regim de franciză) în proximitatea Ateneului din capitala României, București. Această inițiativă marchează intrarea directă a brandului de lux pe piața românească, fără a recurge la sistemul de franciză.
În căutarea unei noi locații pentru expansiunea sa în regiunea Europei Centrale și de Est, grupul Hermés a analizat atât Bucureștiul, cât și Budapesta.
Această mișcare reprezintă un moment semnificativ pentru sectorul de lux din România, fiind cea mai notabilă intrare pe piață din 2008, când Louis Vuitton și-a deschis un magazin în București.
Alegerea capitalei românești în detrimentul Budapestei subliniază o analiză meticuloasă pe bază de studii serioase și o strategie bine fundamentată a casei de modă, având în vedere că Hermés mai este prezent în Europa Centrală și de Est doar în Varșovia și Praga, făcând din București a treia lor locație în regiune.
Hermés se bucură de o prezență globală, având 300 de magazine în 45 de țări și în toate marile orașe ale lumii, producând în special în Franţa, în cele peste 50 de fabrici proprii. În regiunea Europei Centrale și de Est, până în prezent, brandul a operat magazine exclusiv în Varșovia și Praga, cu Bucureștiul și Budapesta fiind minuțios evaluate pentru noua expansiune. Alte magazine Hermés, în apropierea României, se mai găsesc în Grecia, Turcia şi Austria.
Hermés este un brand exclusivist de lux recunoscut în toată lumea pentru eleganță, atenție la detalii și calitate impecabilă. În ciuda faptului că este înființată cu aproape 200 de ani în urmă, odată cu trecerea timpului, casa de modă Hermés a devenit tot mai cunoscută și mai apreciată, acum fiind lider în vânzări pentru sectorul de modă de lux.
Sursa foto: Unsplash/Olena Kamenetska
Sursa info: zfcorporate.ro