Se anticipează că vânzările cosmeticelor anti-oboseală vor ajunge la 25,1 milioane de dolari până în 2031, potrivit Fact.MR. Creșterea este atribuită creșterii nivelului de stres și oboseală în rândul consumatorilor, combinată cu lipsa unui somn adecvat.
Confortul în cumpărarea de produse prin intermediul site-urilor de comerț electronic accelerează, de asemenea, creșterea, care este proiectată la un CAGR (Compound Annual Growth Rate – rată de creștere anuală) de 4,7% în perioada 2021-2031.
Vânzările globale de produse cosmetice anti-oboseală au depășit 15 milioane de dolari până la sfârșitul anului 2020, relatează Fact.MR, cu produse care conțin ingrediente naturale care sunt sigure pentru piele.
Fact.MR adaugă că, la începutul pandemiei, cererea de produse cosmetice anti-oboseală a cunoscut o creștere, deoarece consumatorii au început să folosească astfel de produse de îngrijire a pielii, pentru a face față stresului indus de izolare.
Directivele obligatorii de a rămâne acasă au determinat, de asemenea, mai multe persoane să facă ore de lucru suplimentare, ceea ce duce la stres crescut și oboseală mentală.
Preocupările tot mai mari legate de tulburările de somn continuă să conducă această piață, pentru care producătorii-cheie colaborează cu institute de cercetare pentru a mapa nivelul de stres și pentru a proiecta linii de produse.
De exemplu, după cum relatează Fact.MR, Shiseido a inițiat un proiect de cercetare comun cu Institutul pentru Probleme Biomedicale (Academia Rusă de Științe) privind evaluarea stresului prin măsurători de la distanță ale simetriei și mișcării în expresia facială; în acest caz, la astronauți și cosmonauți aflați în insolație.
În cele din urmă, Fact.MR a evidențiat producători precum Garnier și L’Oréal care „sunt în fruntea cremelor cosmetice anti-oboseală”. Primul oferă SkinActive Miracle cremă de noapte anti-oboseală pentru a hidrata, reîncărca și spori capacitatea naturală a pielii de a se repara peste noapte (în prezent, gama se comercializează în SUA).
În mod similar, L’Oréal oferă produse de îngrijire a pielii în gama Hydra Energetic 24H Anti-Fatigue.
Tu ce părere ai? Consideri utile astfel de cosmetice anti-oboseală? Scrie-mi în secțiunea de comentarii din finalul paginii.
Sursă main photo: Unsplash/Zohre Nemati