Brandul iconic LA MARTINA este prezent de câțiva ani și în România. Te invit să descoperim împreună mai multe despre el!
De ce să reținem brandul LA MARTINA? Păi, este brandul care furnizează echipamente pentru universitățile Harvard, Yale, Oxford, Cambridge. Cred că această informație spune totul despre această firmă de modă. 😉
❤️ Citește despre:
LA MARTINA, sinonim cu polo
Însă LA MARTINA este un brand recunoscut internațional ca iconic pentru polo.
Începând cu anii 80, LA MARTINA este un producător argentinian de echipamente profesioniste de polo de înaltă calitate și articole vestimentare, prezent peste tot în lume.
LA MARTINA este furnizorul oficial a peste 90 de evenimente de polo din întreaga lume.
„We don’t just use the game of polo to promote our brand. We are polo”
Lando Simonetti
Spiritul de competiție, pasiunea și eleganța în mișcare. Această expresie încapsulează esența brandului La Martina, fondat în 1985 cu un singur scop: de a sprijini jocul de polo și de-ai răspândi valorile.
Încă de la primele sale produse artizanale pentru polo, precum cizme și șei, afacerea lui Simonetti s-a extins și a evoluat cu tehnologiile, atingând pragurile excelenței care se impun în acest domeniu.
De-a lungul anilor, La Martina a dezvoltat – alături de gama sa de echipament tehnic – o colecție durabilă pentru un stil de viață unic, dar fără a pierde vreodată din vedere centralitatea sportului în sine.
ADN-ul brandului rămâne adânc ancorat în echipamentul sport.
Cum s-a născut marca LA MARTINA?
Povestea a început atunci când un argentinian de origine italiană, Lando Simonetti, și-a construit o carieră în industria modei în SUA, înainte de a se întoarce în Argentina și a fonda LA MARTINA, în 1985.
Pasionat jucător de polo în tinerețea sa, Lando Simonetti a văzut oportunitatea de a furniza jucătorilor de polo profesioniști echipamente de înaltă calitate.
„Soul and Purpose
True luxury is the time spent with the ones we love” / „Suflet și Scop: Adevăratul lux este timpul petrecut cu cei pe care îi iubim”.
Lando Simonetti
Încă de la începuturile sale, La Martina a fost conceput pe o valoare simplă, dar universală: integritatea.
Pentru brand, integritatea înseamnă, de asemenea, respect pentru ceilalți și natură; acestea sunt intrinsec legate de principiile de ghidare principale pentru Polo, cu fair play și generozitate față de ceilalți.
Principiile nemuritoare care vor ghida generațiile viitoare, următorii îngrijitori ai lumii – acestea sunt și principiile de la temelia La Martina.
În 2013, LA MARTINA a intrat pe piața din România deschizând flagship store-ul său în mallul Băneasa Shopping City. Însă, în prezent, acest magazin nu mai este, așa că, la noi, găsești LA MARTINA doar la retailerii – jucători mari de fashion, atât în online, cât și offline:
LA MARTINA propune colecții de o eleganță unică, împărțite cu identitate proprie, fiecare în sine putând crea ansambluri vestimentare complete și personalizate.
Principalii parteneri ai brandului LA MARTINA pentru excelență
LA MARTINA are parteneri care îl susțin în producția de accesorii; fiecare are o istorie solidă și o obsesie pentru excelență la singurul nivel acceptabil, atunci când este asociat cu La Martina: maxim.
Toți sunt dedicați valorilor susținute de La Martina încă de la început; cu alte cuvinte, pasiune, experimentare, profesionalism, inovație și lux.
Încălțăminte LA MARTINA
În ceea ce privește încălțămintea, LA MARTINA își pune încrederea în Giano, o firmă de familie care împărtășește valorile lor și are sediul într-unul dintre cele mai importante districte din lume pentru producția de încălțăminte: Torre San Patrizio din regiunea italienească Marche.
Articolele din piele LA MARTINA sunt, de asemenea, înrădăcinate în excelența italiană, datorită Principe 1955, un lider mondial care aduce inovație și calitate în prelucrarea pielii, de peste jumătate de secol.
Linia de modă pentru copii LA MARTINA
LA MARTINA a încheiat și contractele lor de licență cu grupul Gimel, pentru noua linie Junior.
Scopul lor este de fapt să integreze cât mai mult toate liniile, astfel încât să creeze colecții-capsule coordonate între diferitele categorii și să garanteze o ofertă completă și ad-hoc pentru consumatorii săi, în acest caz cu o companie atât de calificată și de prestigiu în segmentul kidswear, precum Gimel.
Ochelarii de soare LA MARTINA
La Martina introduce ochelari în colecțiile sale împreună cu compania italiană stelară, Jet Set Group. A încredințat grupului din Marche licența pentru producerea și distribuția noii lor linii de ochelari de soare și ochelari cu prescripție medicală.
Întrucât ambele companii împărtășesc aceleași valori – și anume căutarea constantă a excelenței și accent pe calitate – parteneriatul cu Jet Set Group se ivea aproape natural. Colecția de ochelari La Martina a debutat în ianuarie 2021.
Destinată atât bărbaților, cât și femeilor, prezintă un stil elegant cu accente de îmbrăcăminte sport și este destinată magazinelor concept și retailerilor specializați.
Atenția la detalii și căutarea materialelor mereu noi și inovatoare au fost caracteristici nenegociabile pentru un brand prestigios precum La Martina.
Parfumurile LA MARTINA
Venice Olfactory este tânărul centru creativ din Veneția căruia La Martina i-a încredințat să producă și să distribuie noua sa linie de parfumuri sub licență. Acordul de licență pe cinci ani a fost semnat în octombrie 2020 și marchează lansarea unei colecții reînnoite de parfumuri La Martina – Colleción Privada – care a ajuns pe rafturile virtuale și fizice în mai 2021 și urmând a fi imediat distribuită și pe piața EMEA.
Colecția de parfumuri LA MARTINA cuprinde două linii de produse: prima fiind o gamă high-end cu o poziționare premium, destinată unor magazine selecte și tip „concept stores”, iar a doua colecție mai accesibilă fiind distribuită în magazine specializate.
Departamentul de mărci din Venice Olfactory va supraveghea crearea parfumurilor LA MARTINA într-o manieră dedicată și minuțioasă, aducând pe masă sensibilitatea pentru parfumuri (văzută în cercetarea conceptuală, designul produsului și dezvoltarea olfactivă), salvgardarea întregului proces de dezvoltare și monitorizarea lanțul de achiziții în fiecare etapă.
LA MARTINA – o poveste despre adevăratul lux
Conceptul de lux este mereu în schimbare și evoluție, iar acum, mai mult ca oricând, nu e timp mai bun decât prezentul pentru a-l pune sub semnul întrebării și a-i reconceptualiza înțelesul.
„LA MARTINA crede că adevăratul lux însă presupune să-ți poți face „timp”: timp pentru noi înșine și pentru cei pe care îi iubim, timp pentru a ne privi Planeta și timp pentru a face cu adevărat ceva care să ne ajute să avem grijă de ea.”
Din acest motiv, redescoperirea valorii și calității vieții noastre de zi cu zi este de cea mai mare importanță; astfel, La Martina e un brand dedicat copiilor noștri și transmite o moștenire care îi va inspira să construiască o lume mai curată, mai dreaptă și mai durabilă. Pentru o lume cu adevărat demnă de omenire.
Care e stilul de modă al brandului LA MARTINA?
Stilul La Martina nu urmează sezoane, ci se adaptează și urmărește autenticitatea vieții.
Colecțiile inconfundabile de lifestyle LA MARTINA sunt inspirate din viața reală a jucătorilor de polo: bărbați și femei obișnuiți să se mute în jurul lumii cu familiile lor.
Fiecare îmbrăcăminte reflectă, așadar, acest cosmopolitism înnăscut care, în călătoria de la un continent la altul, absoarbe fiecare detaliu cultural din locurile pe care le vizitează, creând, la rândul său, o garderobă unică, inspirată din atmosferele, aromele, mirosurile și stilul de viață al fiecărui oraș și orășel.
Fiecare colecție LA MARTINA se bazează pe instinctul cosmopolit de la origine, care a combinat cu pricepere pasiunea arzătoare a argentinienilor pentru acest sport cu stilul englezesc elegant. Aceste articole de îmbrăcăminte se laudă cu o atmosferă sportivă care conferă eleganță în mișcare și competitivitate, necesitând, la rândul lor, materiale de cea mai înaltă calitate și atenție minuțioasă la detalii.
Fiecare colecție-capsulă LA MARTINA simbolizează povestea unei societăți care întâlnește alte societăți și salută diferitele lor culturi, fără a uita rădăcinile și personalitatea acesteia.
Rezultatele sunt articole de îmbrăcăminte cu inspirații variate și croiuri mereu originale, care întruchipează spiritul celui ce este cetățean al lumii.
Tu ce părere ai de brandul care se asociază cu sportul nobil polo, LA MARTINA? Te atrage? L-ai purta? Scrie-mi în secțiunea de comentarii din josul paginii.