Pentru a trage un semnal de alarmă, Lacoste a înlocuit celebrul logo iconic cu crocodil prin alte 10 specii diferite, aflate în pericol de extincție. O inițiativă foarte drăguță, să vedem cum au reușit să o pună în aplicare!

Brandul de piese sport Lacoste, cunoscut pentru tricourile polo de lux și logoul iconic cu crocodil, a investit anul trecut peste 328.000$ pentru eforturile de conservare a mediului înconjurător printr-o linie de tricouri care au adus în atenție speciile în pericol de dispariție.

Acum sold-out, această linie de tricouri polo a înlocuit acel crocodil iconic Lacoste cu simbolurile a diverse specii pe care de extincție și au fost create în ediție limitată.

În loc să figureze cu unicul crocodil, această colecție limitată a companiei a venit cu 10 logouri diferite  între ele, fiecare reprezentând câte o specie pe cale de dispariție. Fiecare design a fost produs în număr limitat, corelat cu dimensiunea populației estimate a fiecărei specii în parte.

De exemplu, este estimat că ar mai fi doar 350 de tigri sumatrani pe planetă, așadar au fost create 350 de tricouri polo Lacoste cu logoul tigrului de Sumatra.

Alte specii includ marsuinul de California, țestoasa birmaneză, nevăstuica maki nordică, rinocerul din Java, gibonul negru estic cu creastă, kakapoul, condorul din California, saola și iguana de Anegada.

Întreaga colecție Lacoste s-a vândut imediat, cu 1775 tricouri puse în vânzare la 185$ fiecare. Tot profitul generat din vânzări a fost donat procedurii de conservare a IUCN, iar donațiile încă rulează de la oamenii care apreciază brandul Lacoste și vor pur și simplu să susțină cauza.

Potrivit cifrelor publicate, se poate calcula cu ușurință că această linie specială de îmbrăcăminte Lacoste a reușit să atingă o strângere de peste 328.275$ pentru eforturile de conservare.

IUCN este una dintre organizațiile conducătoare în lume în privința conservării speciilor și una dintre cele mai de încredere privind înregistrarea și urmărirea speciilor pe cale de dispariție.

Oricum ar fi, inițiativa e grozavă, iar modul de implementare original inclusiv, așa că, deși nu poți face prea multe în acest sens, chiar dacă tricourile Lacoste din colecția limitată de ajutorare a speciilor în extincție s-au epuizat, poți susține brandul Lacoste în general, prin achiziționarea de alte piese vestimentare ale companiei. În definitiv, nu se știe când colecții similare Lacoste, de susținere a mediului înconjurător și a altor cauze, de ce nu, se vor mai lansa. 😉
Puțin cu puțin, toți putem ajuta! 🙂
Surse info și foto: truththeory.com; mymodernmet.com; lacoste.com/us/saveourspecies.html