O fi pe fine anul acesta, dra, nici nu am început bine luna decembrie, că deja avem câteva lansări interesante de produse de beauty și parfum, pe lângă care ne era greu să trecem.
Printre lansările de frumusețe din această săptămână se numără parfumul Scotch & Soda, masca de buze Plump Puddin’ de la Fenty Skin, stiloul pentru pistrui al lui Utan, o colecție de machiaj NYX x Avatar și serurile de umplere a pielii Bio-Performance de la Shiseido.
❤️ Citește despre:
Scotch & Soda a lansat un nou parfum unisex
Brandul de modă din Amsterdam Scotch & Soda a sărbătorit lansarea sezonului de primăvară 2023 prin introducerea PARKLIFE, o apă de toaletă unisex de inspirație botanică. PARKLIFE își are rădăcinile în botanică și în natură, întruchipând partea verde a BARFLY, linia-semnătură a mărcii.

Inspirat de parcurile din Amsterdam în plină floare, parfumul prezintă note de vârf de chiparos lemnos, cardamom picant și floare vibrantă de grapefruit, cu note de inimă de gardenie florală, rubarbă ascuțită și pini proaspeți.
La un preț de 40 de lire sterline, parfumul este disponibil momentan la Scotch & Soda, online și în magazine.
Fenty Skin lansează masca de buze Plush Puddin’
Marca de îngrijire a pielii de la Rihanna, Fenty Skin, a lansat masca de buze Plush Puddin’ Intensive Recovery, care se vinde cu aproximativ 21 EUR.
Produsul „hrănește instantaneu pielea buzelor, cu rezultate de lungă durată”. Eliberat din recipient cu o textură asemănătoare budincii, balsamul acoperă buzele cu un amestec hrănitor de uleiuri, inclusiv nucă de cocos, ricin, rodie și vitamina E.
Fondatorul Fenty Skin, Rihanna, a comentat:
„Suntem foarte interesați de micile aspecte ale ritualului tău de îngrijire a pielii. A avea o rutină de îngrijire a buzelor este super distractiv, dar și atât de necesar pentru a-ți menține buzele perfect sănătoase, hidratate și sexy. Plush Puddin’ este cel mai bun tratament de autoîngrijire pentru buzele tale, pe care eu îl folosesc deja în fiecare zi și noapte.”
Utan lansează un stilou semipermanent pentru pistrui artificiali
Brandul de produse de bronzare Utan a lansat Utan. Acest stilou, primul de acest fel, creează instantaneu pistrui artificiali cu aspect natural, pe toate tipurile și tonurile de piele.
Cu o formulă de gel rezistentă la apă și transpirație, Utan Pen este conceput pentru a rezista pe pielea ta până la 48 de ore.

Această formulă aprobată de dermatologi este îmbogățită cu ulei hrănitor de Manketti, vitamina E și extract de mentă.
Pentru aprox. 21 euro, poate fi achiziționat de la Utan online și în magazinele partenere brandului, precum Superdrug în UK.
În prezent, găsești produse de la brandul Utan and Tone aici:
Urmărește în acest magazin când apare și stiloul Utan pentru pistrui artificiali, dacă te interesează. 😉
Shiseido a lansat seruri inovatoare Bio-Performance Skin Filler
Săptămâna aceasta, Shiseido și-a lansat cea mai inovatoare formulă de până acum.
Duo-ul de ser hialuronic de zi și de noapte folosește acid hialuronic pe care marca japoneză deține deja drepturi de proprietate, pentru a obține aspectul de netezire, prin umplerea ridurilor și semnelor adânci. Setul cu ser are un preț de aproximativ 269 euro.
Gisela Ballard, vicepreședintele U.S. Training and Education pentru Shiseido Americas Corporation, a comentat:
„Shiseido a fost pionier în ceea ce privește acidul hialuronic și am inovat cu acest ingredient în ultimii 40 de ani, încercând mereu să-l facem mai eficient, pentru a da mai multă elasticitate și hidratare pielii.”
NYX ne dezvăluie o colecție de machiaj în colaborare cu Avatar
La 13 ani de la lansarea primului film al francizei, continuarea filmului Avatar al lui James Cameron, câștigător de Oscar, urmează să ajungă în cinematografe luna aceasta.
În marcarea evenimentului, NYX Professional Makeup a lansat o colecție colaborativă de machiaj, în ediție limitată, inspirată de personajele albastre ale filmului.

Colecția include paleta Avatar: The Way of Water Color, paleta Pandoran Paradise, rujuri Paper, vopsea Na’vi, misturi Metkayina, stick-uri de iluminare Biolume și luciu de buze Luminescent.
Colecția are un preț între 10.5 euro și vreo 41 euro și este disponibilă online la NYX; sperăm să ajungă cât mai repede și în magazinele partenere de la noi. Ne plac nuanțele. 😉