Tu cât de multe informații deții despre Levi’s? Ești la curent cu noutățile? Ei bine, vreau să îți comunic faptul că Levi’s a luat o decizie, decizie prin prisma căreia anunță că va face eforturi în privința sustenabilității până în anul 2025.
Înainte de a trece însă la subiect și de a-ți oferi informații concrete cu privire la acest anunț, vreau să mă asigur că ești la curent cu detaliile care scot în evidență Levi’s, dar și cu istoricul în materie de îmbrăcăminte.
Aceste informații au rolul de a corela trecutul cu prezentul, pentru o imagine cât mai amplă cu privire la ceea ce reprezintă, de fapt, Levi’s.
❤️ Citește despre:
Câteva detalii din povestea Levi’s
Nu înainte de toate, ceea ce consider că ar trebui să reții, ceea ce sunt de părere că ar trebui să știe toată lumea, este faptul că Levi’s, de-a lungul timpului, printr-un istoric bogat, a schimbat viziuni în magazinele fizice, în atelierele de creație și, cel mai important, a adus schimbări în întreaga lume.
Din punctul meu de vedere, este o personalitate demnă de apreciat. Astfel, născut în 26 februarie 1829, Levi Strauss s-a remarcat prin ideile pe care le-a avut, luând în acest sens decizia de a-și deschide un business, prin intermediul căruia cariera lui de antreprenor a luat amploare.
El a surprins încă de la început, la fel cum, în prezent, cei care au colaborat cu el, surprind. De ce spun acest lucru? Chiar și după primele câteva luni, adică după foarte puțin timp, aproximativ prin anul 1873, în virtutea provocărilor existente în domeniul antreprenorial, Levis împreună cu Jacob Davis, au luat decizia de a aduce pe piață ideea de blugi albaștri. Ba mai mult, aceștia au trecut direct la fapte și în acest mod, din dorința de a oferi piese vestimentare clieților, au luat naștere blugii albaștri.
Dacă până în momentul de față aceste informații au fost introductive, mi-ar face o deosebită plăcere de a-ți spune mai multe. Fiind pasionată de tot ceea ce ține de domeniul modei îmi doresc mereu să aflu mai mult și tind să cred că suntem în asentiment, din moment ce și tu, în acest moment, citești acest articol. Am dreptate?
De unde provine logoul Levi’s?
Acestea fiind stabilite, așadar, sunt singură că informațiile următoare nu te vor plictisi, ci sper că, încă de la început, ți-am atras atenția. Dacă ești o persoană care cochetează cu domeniul modei, atunci cu siguranță ți se va părea de interes faptul că, în anul 1886, Levis a luat decizia de a crea un logo, cu o puternică conotație.
La ce s-a gândit acesta? În același an a introdus, așadar, Two Horse Trademark, care înfățișa doi cai, de-o parte și de alta, care trag de talia unei perechi de pantaloni Levi’s.
Ce simbolizează acest logo și care a fost rolul lui principal? Ei bine, semnificația lui a fost una foarte clară. Acțiunea pe care caii o întreprind are rolul de a evidenția rezistența pantalonilor, o rezistență demnă de remarcat în fața concurenței.
Decizie de viitor imortantă pentru Levi’s
Esența, însă, se rezumă la schimbările, implementările și reglementările cu privire la ceea ce era în trecut și ceea ce ar trebui să fie evidențiat în prezent.
Doar raportându-ne la acestea, viitorul se prevede a fi unul mai eficient și mai eficace din acest punct de vedere.
Ca urmare, după renumele pe care și l-a creat prin implementarea în anul 1934 a pantalonilor pentru femei Levi’s, prin formarea unei divizii internaționale în Europa și Asia, în anul 1965, prin răspunderea pe care și-a asumat-o în 1982 în cadrul Growing AIDS Crisis, dar și prin simplul fapt că în 1986 a luat decizia de a crea pantaloni din material khaki, Levi Strauss & CO. și-a anunțat promisiunea de a reduce consumul de apă din fabrici, asumându-și, în același timp, să facă eforturi în privința sustenabilității până în anul 2025.
Mai mult decât atât, dacă este să mă raportez tot la aceeași idee, a sustenabilității, conform Fast Company, cea mai recentă inițiativă are rolul de a viza furnizorii cu care Levi Strauss & CO. colaborează, stabilind în acest sens obiective specifice și eficiente de utilizare a apei.
Țintele, bineînțeles, variază de la o locație la alta, în funcție de cantitatea alimentării cu apă!
Tot în acest context, ceea ce atrage atenția, conform informațiilor disponibile, este faptul că în țările în care alimentarea cu apă este limitată, Levi’s își asumă responsabilitatea de a stabili priorități și obiective pentru a se asigura că apa folosită își păstrează nivelul minim stabilit.
Cu alte cuvinte, în ceea ce privește această metodă de sustenabilitate, aceasta va permite companiei Levi’s să își canalizeze toată energia spre acele zone cu probleme, care au, în mare parte, cea mai mare nevoie de reducere a consumului de apă.
De altfel, chiar dacă scopul este de a reduce consumul de apă de până la 50% în zonele deja vizate, compania va continua să reducă utilizarea apei în toate fabricile cu care are parteneriate și nu numai.
Prin prisma acestui concept bine pus la punct, Levi’s își asigură un viitor mai durabil, această parte vizând, așadar, un plan de afaceri cu un impact preconizat pozitiv, tocmai pentru faptul că în acest mod vor fi cheltuiți mai puțini bani pe apă și pe energie.
Prin intermediul acestor pași inteligenți și, de altfel, strategici, compania va promova în continuare sustenabilitatea și va pune accent și pe celelalte lanțuri de aprovizionare Levi’s.
Acest lucru vizează, nu în ultimul rând, și sprijinirea bazinelor hidrografice din zonele locale, iar în acest sens, președintele Levi’s Strauss & CO., Liz O’Neill, prin intermediul unei declarații oficiale a afirmat următoarele:
„Cu toții cunoaștem faptul că apa este poate una dintre cele mai importante resurse ale planetei și că multe locuri, inclusiv țările care includ industria de îmbrăcăminte, se luptă cu insuficiența de apă. Acest anunț este doar o imagine a ceea ce înseamnă sustenabilitatea în momentul de față pentru noi. Inovație, responsabilitate, programe inovatoare adaptabile și programe de măsurare care au rolul de a influența acțiunile colective referitoare la abordarea celor mai urgente probleme sociale și de mediu cu care se confruntă afacerea noastră, industria și, nu în ultimul rând, planeta.”
Tu ce părere ai despre acest anunț pe care președintele Levis Strauss & CO. l-a făcut? Ce părere ai despre decizia de a face eforturi în privința sustenabilității până în 2025? Scrie-ne părerea ta în secțiunea de comentarii, în josul paginii.
Sursă foto: Pexels/Snapwire