Brandul spaniol de modă Loewe încurajează consumatorii să se oprească și să miroasă flori de Anthurium, conform celei mai noi campanii a mărcii.

Folosirea de către Loewe a florii îndrăznețe face din această campanie o nouă interpretare a unei estetici tot mai încercate și adevărate: flori pentru primăvară.

Brandul scoate în evidență floarea printre diversele piese, jucându-se și cu ideea de „momente iluzorii” cu ajutorul croielilor imaginative și al pozelor capricioase.

Campania îl prezintă pe ambasadorul casei, actorul canadian Taylor Russell, în ipostaze încrezătoare, arătând floarea îndrăzneață.

Colecția eclectică este disponibilă online.

Câmpul de flori Loewe primăvara-vara 2023

În centrul campaniei se află floarea de Anthurium, care apare în mai multe bucăți și imagini.

Florile sunt cunoscute pentru culorile lor strălucitoare, speciile prezentate în campanie fiind denumite „Paleta Pictorului” datorită formei și nuanței strălucitoare. Mișcarea de a le include aduce un nivel de joacă acestei colecții și semnalează, totodată, o bună dispoziție mult mai mare – una potrivită pentru primăvară.

Forma inimii florii se potrivește, de asemenea, cu căldura colecției și a imaginilor campaniei, făcându-l deosebit de oportun pe măsură ce anul ajunge la lunile mai calde. De asemenea, este astfel pus un accent suplimentar pe forma feminină.

Jucându-se cu elementul de culoare, campania prezintă nuanțe de neon amestecate cu cele neutre, aducând în minte imagini cu grădini pline de flori colorate luxos și tonuri pământii din… murdărie și terestru.

Russell poartă topuri portocalii neon și chartreuse în formă de Anthurium uriaș, pantofi roșiatici strălucitori, cu tocuri groase, pantaloni scurți bej și flori care ies din tricourile imprimate. Efectul este lejer, prezentând o paletă de culori vesele și potriviri tinerești.

Datorită acestui nivel de capriciu jucăuș, campania este deosebit de potrivită pentru consumatorii mai tineri.

La fel ca și alte mărci de lux care își direcționează eforturile de marketing către datele demografice, Loewe se citește ca fiind pentru tineri sau tineri în suflet, datorită culorilor strălucitoare și croielilor de îmbrăcăminte imaginative.

Ornamentele florale adaugă și un alt indiciu pentru tinerețe.

Feminitatea este, de asemenea, esențială, deoarece practica lui Taylor Russell de a poza pune feminitatea și corpul într-un loc evidențiat. Ritualurile de pozare adaugă, de asemenea, un nivel de fizicitate campaniei, făcând imaginile întemeiate pe o lumenitate, subliniind și mai mult aluziile la primăvară și la pământ.

Împreună, diferitele elemente se reunesc pentru a prezenta o privire imaginativă asupra primăverii: vremea încălzită și cum arată pentru o femeie să existe în astfel de anotimpuri. Este o explorare a perioadelor tinereții ale anului și a formei feminine.

Să creștem invers: mai tineri

Nu este un secret pentru nimeni că tinerii consumatori preiau tot mai mult piața de lux.

Pe măsură ce generația Z și milenialii câștigă din ce în ce mai multe resurse, câștigă mai mulți bani și cresc în putere în carierele lor, ei obțin mai mult acces la bunuri de lux. Brandurile de lux răspund nu numai prin includerea lor în strategia de marketing și lansări, ci și prin centralizarea lor în strategiile lor.

De la turcoaz strălucitor la roz neon, noua colecție Loewe prezintă multe nuanțe tinerești.

Joaca, tinerețea și individualitatea sunt toate notele dominante ale luxului în acest moment, iar odată cu sosirea primăverii – o perioadă în care mărcile au avut întotdeauna tendința de a ușura starea de spirit și de a folosi culori mai strălucitoare – este un moment deosebit de profitabil pentru a pune în valoare acest unghi.

Casa de modă franceză Louis Vuitton se joacă cu proporțiile, aducând imaginația și originalitatea în cea mai recentă piesă. Marca a inclus chiar și imagini de case de păpuși, conducând și mai mult în normalitate factorul de tinerețe.

Casa de modă franceză Kenzo folosește, de asemenea, look-uri vesele, lansând recent campania de primăvară-vară 2023, plină de teme ale copilăriei și ale verilor aventuroase.

În timp ce utilizarea florilor nu este o modalitate nouă de a face publicitate unei colecții de primăvară, infuzia lui Loewe de feminitate jucăușă și utilizarea unui actor tânăr în campanie o plasează alături de aceste alte inițiative eficiente de sensibilizare a tinerilor în creștere.

Sursă foto principală: preluare loewe.com