Nu te opri la o singură siglă, ci gândește-te chiar la ciocnire între logouri, în aceeași ținută, pentru anul următor – vorbesc de branding din cap până în picioare. Da, așa se vor purta (iar!) logourile și anul următor!
Gucci, Fendi, Dior, Chanel, Louis Vuitton, Prada, Chloé și Celine… toate-s de vină pentru acest trend, care nu vrea să dispară; din contră, e și mai… întărâtat.
Logomania preia din nou industria modei, și mai întețit, făcând o revenire semnificativă de la ultimul său ciclu major, din anii ’90. În acea vreme, să fii „tencuit” în logouri era dincolo de „hot”, până când… nu a mai fost.
La fel de puternică ca și infiltrarea tendinței pe scenă a fost disiparea lui; ceea ce odată a fost un semn de ceva foarte cool s-a estompat într-un tărâm al tendințelor tabu.
Dar, cu celebrități precum Rihanna, care imprimă deja aspectul și mărcile de înaltă modă precum Gucci și Fendi, și care și-au revendicat locul în tot acest nou mix, nebunia logoului ar putea avea longevitate și în viitor.
Logoul mare, îndrăzneț și colorat, a uzurpat tricoul cu mesaj tip slogan, iubit de fiecare celebritate în parte, la un moment dat.
Chanel a menținut viu spiritul „clubului” cu logouri în stil neon, în timp ce grafica stil graffiti a dominat podiumurile lui Louis Vuitton.
Anul acesta s-au purtat în continuare gențile cu logo de firmă la vedere, dar, și mai în forță, au revenit curelele de firmă cu logo mare, iconic. Dar, stai, au fost cumva vreodată plecate sau… not cool? 😀
Nu uita singura regulă în această direcție, pentru anul ce va să vină: cât mai „gălăgios” să strige toate logourile! Și cât mai multe în ținută, țipătoare. 🙂
Tu ce spui? Anul viitor încerci acest trend, care se încetățenește tot mai bine în modă? Sau ești deja adepta/adeptul lui? Scrie-mi în secțiunea de comentarii din josul paginii.
Sursa foto principală: Unsplash/Stephan Schmid