L’Oréal Groupe și Prada au semnat un acord de licență pe termen lung, la nivel mondial, pentru crearea, dezvoltarea și distribuția de produse de înfrumusețare de lux pentru marca Miu Miu, inclusiv pentru parfumuri. Nu e de mirare, având în vedere că, pentru sectorul de beauty și parfumuri, Prada a oferit licența sa către L’Oréal încă din 2021.
În urma colaborării de succes cu brandul Prada, Miu Miu se alătură acum diviziei L’Oréal Luxe pentru ceea ce L’Oréal Groupe a numit „un nou capitol de frumusețe”. Până acum, pentru sectorul de beauty și parfumuri, brandul Miu Miu se afla sub licența Coty, o companie de forță și cu tradiție în industrie.
Miu Miu a fost creat în 1993 de designerul de modă și femeia de afaceri italiană Miuccia Prada. „De atunci, acest brand unic de lux a fost încarnarea creativității experimentale în modă”, a spus L’Oréal Groupe.
„Cu o atingere ușoară, dar întotdeauna sofisticată, Miu Miu conduce moda, reprezentând curajul de a-și asuma riscuri, un instinct ascuțit de a răspunde schimbărilor din moda și cultura contemporană”, a comentat compania.
„Marca Miu Miu este o sursă infinită de inspirație pentru frumusețe și va rezona cu un public emancipat, sofisticat și conștient. Acest parteneriat marchează semnul unei noi ere de interpretare a aspectului de beauty al mărcii.”
Primele parfumuri Miu Miu sub conducerea L’Oréal sunt de așteptat să fie lansate în 2025. Acordul va intra în vigoare după trecerea oricăror aprobări de reglementare obișnuite necesare.
„În ultimii ani, am stabilit cu succes un parteneriat foarte puternic cu echipele Prada. Acum suntem încântați să-i urăm bun venit lui Miu Miu și să-i dezlănțuim împreună potențialul remarcabil în frumusețe. Cu poziționarea sa unică, alimentată de creativitate și experimentare fără limite, Miu Miu va completa perfect portofoliul de branduri emblematice L’Oréal Luxe și ne va consolida ca lider mondial în parfumuri.”
Președintele L’Oréal Luxe, Cyril Chapuy
CEO-ul Miu Miu, Benedetta Petruzzo, a comentat: „Suntem încântați să anunțăm acest parteneriat cu un jucător în industria de beauty distinctiv și lider precum L’Oréal. Acest nou capitol va susține creșterea mărcii și va ajuta la valorificarea întregului potențial al Miu Miu în această categorie.”
Sursa info: The Moodie Davitt Report