L’Oréal și-a anunțat investiția minoritară în startupul elvețian dezvoltat în mediul tech, Gjosa. Investițiile sunt realizate prin intermediul fondului de capital de risc BOLD Business Opportunities for L’Oréal Development, potrivit companiei L’Oréal.
L’Oréal și Gjosa lucrează împreună încă din 2015 pentru a optimiza tehnologiile de clătire a șamponului, menite să economisească apă. În 2018, L’Oréal și Gjosa au dezvoltat un cap de duș care clătește șamponul din păr, la spălare, cu doar 1,5 litri de apă.
La CES, în ianuarie 2021, L’Oréal și Gjosa au prezentat L’Oréal Water Saver, un sistem durabil de îngrijire a părului pentru rutina de înfrumusețare, atât la salon, cât și acasă.
Barbara Lavernos, chief officer în cercetare, inovație și tehnologie, a afirmat: “La L’Oréal, căutăm să oferim o știință în cea mai sustenabilă și cea mai bună formă de înfrumusețare, precum și să fim campioni în tehnologia de beauty. Prin combinarea inovațiilor unice de tehnologie a apei de la Gjosa cu știința L’Oréal în ritualuri de înfrumusețare, date, tehnologie și personalizare, vom inventa împreună, pentru clienții noștri, experiențe noi de beauty, mult augmentate, în timp ce vom proteja resursa prețioasă și importantă care este apa.”
La rândul lor, Amin Abdulla și Luc Amgwerd, co-fondatori Gjosa, au afirmat:
„Suntem încântați să intrăm în această nouă etapă de parteneriat cu L’Oréal. Statutul lor de leaderi în industria de beauty, în research și dezvoltare, tehnologii de beauty, precum și brandurile lor iconice, vor îmbunătăți dezvoltările noastre în tehnologiile care implică utilizarea apei, pentru a ajunge la consumatorii din toată lumea.
Întărirea acestor parteneriate ale noastre ne vor ajuta să creăm inovații tehnologice care vor aduce oamenilor cele mai bune soluții în tehnologiile care implică utilizarea apei în saloanele de înfrumusețare, dar și acasă, alături de cea mai înaltă calitate. Iar noi suntem încântați să lucrăm împreună pentru a atinge acest obiectiv”.
Sursa info: gcimagazine.com
Sursă foto: Pexels/KoolShooters