Pandemia a mutat atenția în online, iar brandurile, cum era de așteptat, s-au adaptat rapid, de minune. Așa se anunță o nouă serie web de transmisiune despre modă, menită să ne câștige inimile și atenția: Motivi lansează MOTIVI LO(VE)FT, pe platformele digitale din toate țările unde este prezent.
Comunicat de presă
MOTIVI LO(VE)FT e o poveste despre dragoste, prietenie, glamour și feminitate. Viața reală și social media sunt conectate printr-o intrigă care pune in lumină tendințele momentului și stilul de viață socială la care am putut doar visa in ultimul an.
❤️ Citește despre:
To watch: Aventurile Motivi Girls – o nouă serie
Fanele MOTIVI pot urmări aventurile protagonistelor Giulia, Bea, Ilaria și Laura și trăiesc toate emoțiile unei Motivi Girl, alături de ele.
Proiectul MOTIVI LO(VE)FT s-a născut dintr-o confruntare directă cu urmăritorii și clientele brandului, care au fost solicitate încă o dată să-și exprime gusturile și așteptările printr-un sondaj specific.
Producția originală Motivi, însoțită de un poster ad hoc, care, la fel ca seriile de televiziune, anunță un sezon plin de neprevăzut, este sincronizată pentru a permite vizualizarea pe diferite dispozitive.
Au fost create 4 episoade, cu 4 povești ce au ca protagoniste actrițe/ modele care dezvăluie diferitele nuanțe ale unei Motivi Girls – speciale, glamour, feminine și romantice, la fel ca și brandul fashion pe care îl reprezintă.
Modelele, toate italiene, apar în serie cu numele lor adevărate, tocmai pentru a da viață unor personaje autentice și irezistibile:
- Giulia – MC la radio, întreprinzătoare, creativă, de altfel și vocea narativă a seriei.
- Bea – store manager: super-fashionistă, determinată și câteodată cinică.
- Ilaria – chef, visătoare și timidă, dar realizată profesional, cu un restaurant propriu în oraș.
- Laura – sportiva grupului, antrenorul personal pentru o atitudine pozitivă, pragmatică și liniștitoare.
Diverse prin natura lor, însă unite de aceleași emoții și mod de a privi lumea, poveștile lor încep întotdeauna într-un loc iconic: un LO(VE)FT – un loft de mare prezență scenică, care alternează cu cadre filmate în aer liber, devenind un decor ideal, dar și un loc de viață în care să fim împreună, să ne distrăm, să ne încredem și să sărbătorim momentele petrecute împreună.
Instagram vs reality cu Motivi
Asistăm la umanizarea unui brand de modă prin intermediul fetelor Motivi care își poartă în dimensiunea digitală experiențele, sentimentele și emoțiile reale, în care toate iubitoarele brandului Motivi ne putem regăsi.
Oricum, realitatea virtuală / realitatea asistată devine noua tendință.
Prietenele nedespărțite vor spune o poveste specială de fiecare dată, cu un final deschis care va stimula participarea și interacțiunea directă a publicului de acasă.
În plus, vom avea parte și participarea unor influenceri de modă care, episod după episod, își vor invita urmăritorii să comenteze episodul difuzat, împărtășind comentariile lor și încercând să ghicească împreună finalul.
Vom fi martorii unei producții extraordinare care urmează formatul celor mai populare seriale TV cu o campanie la 360 ° care, pe lângă fazele de tachinare și difuzarea episoadelor, include inițiative de „joacă în afara terenului”, conținut generat de utilizatori și shootinguri de modă în care protagonistele vor dezvălui finalul misterios al fiecărui episod.
Și nu se oprește aici: diferitele activări ale proiectului se vor desfășura pe pista dintre fizic și digital, între platformele sociale @motivifashionromania, site-ul web și rețeaua de 198 de magazine monobrand MOTIVI din lume, din care 12 numai în Romania.
Ce trebuie să știi despre Motivi
Motivi a luat naștere în Italia în 1993 și este prezentă acum în 13 țări, cu 278 de magazine.
De-a lungul anilor, Motivi a reușit să evolueze, rafinând modelul de afaceri și transformându-se dintr-un lanț simplu de magazine de modă fast fashion într-un adevărat brand „romantic și plin de farmec”, care sporește feminitatea celor care îl poartă.
Un proces de repoziționare care a luat formă începând din 2016 cu definirea unei strategii de relansare care a determinat Motivi să iasă în evidență prin activități sociale, evenimente și campanii de comunicare. O abordare inteligentă și contemporană care a caracterizat și identificat povestea mărcii.
1.100 de persoane sunt angajate în mod constant și concentrate pe activitatea mărcii la nivel internațional. La sediu, activitatea creativă este desfășurată de un nucleu de 20 de persoane (stil și modelare) în jurul căruia se învârte o echipă de marketing, web, comercial, arhitecți și artiști vizuali pentru 70 de persoane, pentru a asigura o creștere continuă și prin canale și tehnologii moderne.
Motivi este una dintre cele 11 mărci de îmbrăcăminte ale Grupului Miroglio, o companie italiană care își desfășoară activitatea din 1947, de-a lungul întregului lanț de aprovizionare al modei și retailului pentru femei.
Îl găsești acum online, periodic în ofertă, și la FashionDays.