Noul parfum feminin Prada îmbrățișează paradoxurile ingredientelor iconice pentru a dezvălui noi senzații parfumate. Vine direct sub forma refillable / reîncărcabilă, deci e direct „pliat” pe sustenabilitate.
Încapsulând însăși esența Prada, sticla reîncărcabilă Paradoxe reinventează cel mai iconic cod al brandului: logoul său în formă de triunghi.
Campania Prada o prezintă pe Emma Watson interpretând atât rolul principal din scurtmetrajul de lansare a noului parfum, cât și debutând în regie. Filmul este expresia și perspectiva personală a lui Watson, o perspectivă asupra multiplelor și diferențiatelor sale simbioze neașteptate.
În esență, Watson orchestrează o simfonie dinamică, una care sărbătorește fiecare dimensiune a sa – artistul, activistul, actrița, femeia – în același timp vie și vibrantă în ea, eliberată în spiritul indefinibilului.
Paradoxe face parte din clasa de parfumuri ambră-florale. A fost creat de Nadège Le Garlantezec, Antoine Maisondieu si Shyamala Maisondieu.
- Notele de vârf sunt para, mandarina și bergamota.
- Notele de mijloc sunt floarea de portocal, iasomia Sambac, esența de neroli și neroli.
- Notele de bază sunt mosc alb, vanilie de Bourbon, ambră și rășină benzoică.
Menit să reprezinte caracterul multidimensional al femeii Prada, Paradoxe surprinde acea esență indefinibilă și în continuă evoluție. Cel mai mare exemplu în acest sens este dihotomia în utilizarea ingredientelor în formula sa. În timp ce neroli și iasomia domină asupra formulei, ele sunt contracarate de ambră și mosc.
Ambrofix, o proprietate inovatoare a bio-ambrei grupului L’Oréal, este folosit în mod tradițional în parfumurile masculine, care la rândul lor au creat paradoxul în parfumul parfumurilor, Paradoxe.
Nou parfum refillable Prada Paradoxe este disponibil în oferte online la:
Sursă foto: Prada.com