Olaplex a creat o echipă virtuală pentru a interacționa cu consumatorii și profesioniștii săi, prin intermediul canalelor sociale.

Olaplex a lansat prin AI o echipă virtuală pentru a interacționa și a rezona cu consumatorii și comunitatea de hairstiliști profesioniști, pe site-ul său web și pe platformele de socializare.

Membrii echipei virtuale vor debuta pe profilul de Instagram Olaplex, unde urmăritorii vor participa la un sondaj prin care sunt invitați să confere un nume membrului virtual al echipei desemnat pentru a le oferi consultanță.

Membrul AI a fost creat pentru a fi o reprezentare vizuală (și virtuală) a întregii echipe Olaplex, îmbinând imaginile și calitatea emoțională de la peste 240 de susținători și angajați ai mărcii. Vocea AI este o sinteză a aproximativ 15 membri ai echipei de consultanță Olaplex, ceea ce explică diferențele de accente, gen și tonul vocii.

Rezultatele au fost suprapuse pentru a semăna cu o persoană reală, folosind efecte vizuale și de compoziție facială.

Adepții și urmăritorii Olaplex de pe Instagram vor putea vota una dintre cele trei opțiuni pentru numele membrului echipei virtuale: Cigi, Kai și Rumi. Cele trei nume sunt neutre din punct de vedere al genului și au origini tradiționale care reprezintă frumusețea, viziunea, creativitatea și marea.

„Cercetarea arată că în mod continuu consumatorii doresc să se vadă pe ei înșiși și să se simtă conectați și implicați cu mărcile și companiile cu care fac afaceri sau de la care achiziționează produse. Noul membru al echipei virtuale Olaplex este sinteza noastră, a oamenilor care au construit brandul de la zero, oglindind comunitatea de hairstiliști profesioniști și consumatori pe care îi deservim. Pe cât de unici suntem ca indivizi, suntem uniți de pasiunea noastră pentru Olaplex.”

JuE Wong, directorul executiv al Olaplex