Playboy renunță la nuduri incepand cu numarul din martie 2016.

Pe cât de șocant sună, pe atât de diferit va arăta prima revistă pentru bărbați din lume, începând cu numărul din Martie 2016, conform USA Today. Acum ceva vreme, vă povesteam despre istoria Playboy, cum a apărut, cum a evoluat, iată că acum revista renunță la cele mai reprezentative pagini ale sale: pozele cu nudurile celebrelor playmates. De fapt, website-ul revistei începuse deja cu august 2014 să publice din ce în ce mai puține nuduri. Umblă vorba că Playboy nu va mai fi niciodată ce a fost, fără ele. Dar să vedem…

Compania spune însă că va continua totuși, în varianta nouă print a revistei, să publice fotografii cu modele în poziții provocatoare și va fi în continuare desemnată câte un playmate al lunii. Decizia de a mai publica nuduri vine însă de la o bază destul de fondată, și anume că, astăzi, în era internetului, când avem la dispoziție on-line absolut orice, când putem vizualiza oricând astfel de imagini și orice simțim nevoia, era Playboy-ului și a fotografiilor nud pentru revistă e… depășită. Și au dreptate! Suntem la doar un click distanță de orice imagine legată de sex pe care ne-am dori să o vedem.

Revista faimoasă pentru iepurașii săi sexy, printre care starul din Baywatch, Pamela Anderson, care e deja pe coperta din ianuarie-februarie 2016, și supermodelul Kate Moss, vrea astfel să devină mai accesibilă publicului larg, începând cu al 63-lea an al său de existență. Și credem că, totodată, va fi explorată mai mult latura mai stilată și mai high-life a revistei, precum și chestiunile de-a dreptul de mare interes pentru bărbați.

revista Playboy numarul ianuarie-februarie 2016, cu Pamela Anderson pe coperta

Fondatorul revistei, Hugh Hefner, acum în vârstă de 89 de ani, cunoscut pentru jacheta roșie care i-a devenit semnătură, este de acord cu marea schimbare la care va recurge revista, ca urmare a lui Cory Jones, directorul-șef actual al brandului. Când a creat revista, Hefner afirma că revista sa va atrage un public format din bărbați de vârste diferite, de la 18 la 80 de ani. Brandul Playboy a fost de zeci de ani „un creator de gust, un arbitru al stilului și un gardian al libertății sexuale, politice și economice”, cum stă încă scris și pe site-ul revistei.

Se pare că, în prezent, revista se confruntă cu niște pierderi, dar acestea sunt oarecum recuperate prin copiile globale, după cum ar fi afirmat Scott Flanders, directorul executiv actual al revistei. Alte schimbări editoriale care implică rebranduirea Playboy includ și scrierile în revistă, de către o femeie sex-friendly, cu teme precum sexul, arta, precum și pagini mai multe despre băuturi alcoolice.