FOREO este lider mondial pe piața de produse de beauty tech. E imposibil să nu fi auzit până acum de acest brand, mai ales dacă ești un împătimit sau o împătimită a produselor de îngrijire a pielii și / sau a gadgeturilor de tot felul. Hai să-i aflăm povestea de-a fir a păr!

Brandul suedez multinațional FOREO a fost înființat în 2013 de către inventatorul suedez de origine bosniacă Filip Sedic și e adesea descris ca „Apple al industriei de îngrijire a pielii” și ca „Tesla în skin-tech”, crescând surprinzător de la doi angajați în sediul inițial din Stockholm la peste 3000 în doar 5 ani, în lumea întreagă.

Astăzi, sediul de la origini, din Stockholm, a devenit sediul principal.

Are peste 20 de milioane de clienți în lumea întreagă și a vândut peste 36 de milioane de produse în peste 80 de țări. Asta este dovada vie că atunci când ceva funcționează cu adevărat, se răspândește vestea. 🙂

De ce FOREO?

FOREO este o prescurtare de la sintagma „For Everyone”, care, în engleză, înseamnă „pentru fiecare”. Astfel, FOREO există pentru a inspira încredere de sine și a livra soluții cosmetice de nivel profesional, care chiar funcționează, pentru toată lumea.

În 2013, fondatorul brandului suedez, Filip Sedic, a fost inspirat de vitejia, îndrăzneala și autenticitatea unui singur om (Freddie Mercury) și, o piesă Queen mai târziu, s-a născut FOREO.

”Numele FOREO provine, de fapt, de la „FOR EveryOne”. Fondatorul nostru a fost inspirat de versurile din legendarul cântec al trupei Queen: ‘This world could be fed, This world could be fun, This could be heaven for everyone, This world could be free, This world could be one.’* (ro: „Această lume ar putea fi hrănită, această lume ar putea fi distractivă, ar putea fi rai pentru toată lumea, această lume ar putea fi liberă, această lume ar putea fi una.”) El a fost, de asemenea, inspirat de energia, ingeniozitatea, personalitatea incredibilă și captivantă ale lui Freddie Mercury. Versurile capodoperei, piesa trupei Queen, au devenit în curând misiunea noastră, când FOREO și-a propus să dărâme etichetele și să inspire oamenii să fie ei înșiși fără teamă, fiind conștienți de amprenta lor unică în lumea noastră frumoasă. De la ritmul primei pulsații T-sonice din interiorul simbolicului nostru device LUNA, Filip știa că are ceva revoluționar, care ar schimba industria frumuseții pentru totdeauna. LUNA a fost mai mult decât un simplu dispozitiv, a fost propria noastră Bohemian Rhapsody – nimeni nu și-a putut imagina că peria din silicon și masajul facial ar cuceri lumea frumuseții și, la scurt timp, am avut 20 de milioane de oameni care aplaudau, în același ritm, inovația. LUNA este un monument de frumusețe non-binară, frumusețe care sărbătorește diferențele și unește oamenii prin ceva cu care toată lumea se poate identifica. „

explică Boris Trupcevic, CEO FOREO
*Versurile citate ale compoziției Heaven for Everyone sunt proprietatea lui Taylor Roger Meddows și a EMI VIRGIN SONGS, FOREO nu pretinde să dețină nici una dintre părțile sale.

Odată cu globalizarea și digitalizarea ce au atins cote nemaiîntâlnite, suntem zilnic inundați cu cantități enorme de informații.

Mai mult, atunci când vine vorba de prelucrarea acestor informații, societatea modernă pare a fi foarte vizuală. Avem social media care ne prezintă vedete superbe, modele de lenjerie intimă care zâmbesc de pe panouri și aplicații de întâlniri bazate pe fotografii, așa că nu ne putem abține să nu ne întrebăm – suntem orbiți de acest ideal de frumusețe părtinitor?

Cercetările sugerează că 71% dintre femei solicită mass-media să facă o treabă mai bună portretizând femei cu aspect fizic divers, vârstă, rasă, formă și dimensiune, în timp ce 41% dintre bărbații americani simt o presiune mare pentru a fi puternici din punct de vedere emoțional. Mai mult decât atât, sexualitatea nu mai este o chestiune privată și, cu acest aspect global mai mare ca niciodată, este evident că schimbarea către dragoste și acceptare a fost mult timp întârziată.

Cercetările arată și că persoanele cu dizabilități sunt sever subreprezentate în reclamele online, prezente doar la 1,1%, precum și la membrii comunității LGBTQ + cu 0,3%. Datele arată, de asemenea, că majoritatea oamenilor (54%) au considerat că nu sunt reprezentați cultural în publicitatea online, 71% exprimând că se așteaptă ca mărcile să promoveze diversitatea.

Industria frumuseții a căpătat notorietate nu numai prin stabilirea unor standarde de frumusețe de neatins, ci și prin a ne arăta care este vârsta, culoarea, sexul și orientarea sexuală a „frumuseții” percepute.

Încurajator este faptul că există o mulțime de speranțe către un rai pentru toată lumea, deoarece datele arată, de asemenea, că majoritatea femeilor, 83% mai exact, vor să arate cât mai bine pentru ele, decât să urmeze definiția „frumosului” al altcuiva și, în plus, 83% dintre toate femeile cred că fiecare femeie are ceva frumos in ea.

Suntem de acord, toți oamenii sunt frumoși în esența și, având și Pride în această lună, FOREO vrea să creeze o platformă pe termen lung pentru a sărbători nu numai membrii acestei comunități, ci și pe toți curajoșii, indivizii diferiți și neînfricați care susțin ceea ce simt și care sunt oameni frumoși pentru FOREO, fără culoare, vârstă sau sex și cu siguranță fără limite.  

FOREO își spune povestea prin videoclipul său din campania „Be YOUnique”, un fel de omagiu al lui Wes Anderson, care știa totul despre doborârea stigmatelor și a stereotipurilor, deținerea de tabuuri și izbucnirea de energie. Ca parte a campaniei, brandul a lansat un experiment pe rețelele sociale, invitând oamenii să-și numească eroul unic.

De data aceasta, FOREO le-a cerut oamenilor să spună o poveste despre eroul lor frumos, prin cuvinte de inspirație și acțiune mai degrabă decât prin fotografii, deoarece pionierul brand suedez este hotărât să sublinieze ceea ce este „frumos” în valori, decât printr-o reflecție stingheră în oglindă.

„FOREO este un rebel, creator de nișă proprie, așa că să nu ne mirăm că primim recunoaștere de la oameni cu aceleași idei, vizionari care sparg tipare și care fac propriile lor lucruri, decât să trăiască adevărul altcuiva. Cu toate acestea, văzând mii de nominalizări, lumina reflectoarelor asupra unor indivizi unici, schimbarea reală a vieții oamenilor și inspirația celorlalți să facă același lucru a fost un moment cu adevărat emoționant care ne-a făcut să ne dăm seama că această poveste este departe de a se termina și ar trebui să vă pregătiți, continuarea va face niște valuri serioase pe tot Globul, datorită celor mai bune creiere ale echipelor globale FOREO. ”

 Boris Trupcevic, CEO FOREO

Așadar, dacă ești tipul de persoană care urmărește INTEGRITATEA în oameni, afaceri și tehnologii, FOREO sigur e un brand cu care te potrivești mănușă.

Inovația și angajarea în a schimba lucrurile în mai bine, blândețea și decența sunt valori ale brandului FOREO. Fără vorbe de genul „asta e imposibil”. Pentru cei care au o dorință în a zdrobi tipare, a provoca standardele impuse și a lupta împotriva modurilor prestabilite de a face lucruri.

Brandul suedez de beauty dă voce miilor de oameni dornici de inclusivitate, diversitate și individualitate, pe măsură ce fanii din întreaga lume se alătură fiecărei campanii.

Cu o pistă consistentă de provocare și schimbare a industriei frumuseții, FOREO s-a remarcat în iunie 2021 prin campania de conștientizare numită „Be YOUnique”, oferind oamenilor din întreaga lume posibilitatea de a alege o față prin care să le fie reprezentată ideea lor de „frumos” și nu doar să redefinească frumusețea, ci și să dărâme etichete cu totul.

FOREO este hotărât să creeze un „rai pentru toată lumea” și să agite din nou industria. Când vine vorba de pielea ta, singurul lucru care contează pentru FOREO nu este nici vârsta, nici culoarea, ci tipul tău de piele.

Totul revine la individualitate, deoarece fiecare tip de piele necesită o îngrijire specială. FOREO, campion al îngrijirii pielii, are ca scop combinarea celei mai bune tehnologii și inovații pentru a oferi rezultate ultra-personalizate și premium reflectate în pielea ta strălucitoare.

„Omenirea evoluează, iar industria frumuseții a cam încetinit. La FOREO am văzut întotdeauna idealul frumuseții ca pe o piele sănătoasă și o stare de bine cu tine, dar acum vrem să facem un pas mai departe. Pentru noi, a fi YOUnique este mai mult decât o simplă campanie, este o mișcare care a început organic în cadrul familiei noastre globale și dorim ca întreaga industrie a frumuseții să evolueze către această direcție conștientă și orientată spre scop, afacere care nu ține de profit, ci de oameni, vizând probleme reale, despre a-i face pe oameni să se simtă bine în propria piele”

explică Boris Trupcevic, CEO FOREO.

FOREO este destul de mult opusul unei companii de beauty standard, blazată și convențională. Primul produs al brandului, LUNA, a fost atât de unic și de grozav încât a fost nevoie să se inventeze o nouă subcategorie în ceea ce privește industria de produse pentru înfrumusețare: beauty-tech.

FOREO este un rockstar, creator al unei nișe proprii, un rebel cu o inimă electrică, dansând după propria rimă și pionierând noua eră a frumuseții.

Deși originile beauty-tech-ului și „software-ul de transformare virtuală” provin încă din 1998, fiind fundament, orientate spre inovație, prin FOREO ele au dat startul ascensiunii rapide a tehnologiei de înfrumusețare, o categorie care a fost până în acel moment destul de învechită și statică.

„Când ne-am lansat în 2013, tot ce aveam erau două lucruri: un produs revoluționar uimitor în mâna dreaptă și un vis în minte. Se pare că asta este tot ce ai nevoie pentru a reuși. Astăzi, FOREO este prezent în peste 80 de țări, cu 3000 de angajați puternici și recunoscut ca fiind un standard de către cei 30 de milioane de clienți din întreaga lume; acest lucru este cu adevărat demn de lăudat, deoarece acum FOREO își sărbătorește cei opt ani de existență.”

Boris Trupcevic, CEO FOREO

„În plus, față de acest punct culminant emoțional, am primit cel mai valoros cadou de la frumoșii noștri clienți, care premiază efortul FOREO pentru excelența cu cinci stele pe o platformă de evaluare a consumatorilor Trustpilot. Suntem o companie centrată pe nevoile clientului și ne străduim să realizăm produse durabile de înaltă calitate. Clienții noștri recunosc acest lucru și mulți dintre ei au avut încredere în marca noastră încă de la început. Am contactat sute din primii noștri clienți pentru feedbackul lor, pentru a ne asigura că utilizează în continuare dispozitivele noastre. A fost cu adevărat un moment emoționant să auzim povești despre modul în care LUNA noastră a devenit parte din viețile lor. Ceea ce a fost cu adevărat special este faptul că toți au remarcat că produsele FOREO funcționează ireproșabil chiar și după 8 ani de utilizare și încă arată la fel de frumos și curat precum cele noi, cu o durată de viață a bateriei cu adevărat “nebună”. Aceasta înseamnă că am reușit nu numai să satisfacem nevoile clienților noștri, să ne preocupăm de durabilitate, ci și să stimulăm inovația și să îmbunătățim viața oamenilor!”

Boris Trupcevic, CEO FOREO

Brandul își duce clienții fideli într-o călătorie în timp, întrucât tehnologia de ultimă generație a dispozitivelor FOREO șterge literalmente anii de pe fețe, ducându-i înapoi la vremuri în care se simțeau cei mai frumoși.

FOREO a înfrumusețat fețele și a adus zâmbete clienților săi de miliarde și miliarde de ori, scoțând în evidență adevărata strălucire interioară, făcând oamenii să pară și să se simtă mai tineri.

În opt ani scurți, compania a trecut de la zero la miliarde, obținând peste 225 de premii la nivel global, a deschis o instalație futuristă în China, completată de un Institut de cercetare și dezvoltare avansat, cu acoperișuri cu panouri solare, facilitați de îngrijire în săli de fitness pentru lucrători, a deschis alte 20 de huburi și birouri globale pe șase continente și a urcat ierarhic pentru a deveni cel mai vizualizat brand de îngrijire a pielii din lume, clasându-se pe prima poziție.

Prin ce produse se remarcă brandul FOREO?

Prima perie de curățare facială FOREO LUNA – sonică, din silicon – a apărut în 2013. Apariția sa a fost alimentată de ADN-ul suedez inovator. LUNA reprezintă și primul dispozitiv de curățare a feței din silicon din lume.

Această perie, primul „copil” FOREO, a generat furtună în industrie, încă de la apariție. Asta se întâmpla încă la înființarea companiei, când industria de beauty continua să-i spună creatorului, Filip Sedic, că niciun individ normal la cap nu și-ar curăța fața cu o perie facială sonică din silicon.

peria de curățare FOREO Luna Play_review și păreri după utilizare în rutină zilnică

Stimulat de curiozitatea pentru tehnologie, după o inspecție amănunțită a altor produse de curățare facială de pe piață, la care a identificat o serie de defecte (curățarea se făcea folosindu-se perișori de nailon abrazivi care puteau conduce la exfoliere în exces și făceauutilizarea zilnică a produsului contraproductivă; peria în sine reținea murdărie și rămășițe de la machiaj; forma și ergonomia lăsau mult de dorit), Filip a ajuns să creeze peria LUNA.

LUNA a devenit rapid însă răsfățata lumii de beauty și peria de curățare a feței cel mai bine vândută. Pentru milioane de oameni, încă este cea mai mare bucurie într-ale îngrijirii pielii!

Astăzi, LUNA este cel mai copiat produs de înfrumusețare din lume și, după cum se spune, imitația este cea mai sinceră formă de flatare. La sfârșitul anului 2019, o hotărâre judecătorească fară precedent din Shanghai a acordat mărcii o despăgubire de 3 milioane RMB, cea mai mare plată legată de contrafacere pentru încălcarea proiectelor din Curtea de Proprietate Intelectuală din Shanghai. Această victorie enormă nu numai că a stimulat eforturile mărcii în războiul împotrivă falsificatorilor, dar a dat tonul celorlalte mărci care suferă de aceeași problemă. 

LUNA a plasat FOREO pe harta lumii ca sinonim pentru „instrument de îngrijire a pielii” și a dat startul călătoriei globale a mărcii.

A urmat apoi crearea ISSA, o periuță de dinți super moale, cu puteri sonice miraculoase, care a pus fermoarul, parcă ușor necesar, pe industria perimată de periuțe de dinți electrice.

Apoi, dispozitivul inteligent pentru aplicarea de măști FOREO UFO a luat formă pentru a transforma lumea de măști de tip șervețel / sheet mask (yes, your old mask is sheet!).

cum este dispozitivul pentru aplicarea măștilor faciale FOREO UFO 2

Astfel, rutina veacului trecut de aplicare a măștilor, care dura și 20 de minute, s-a transformat într-un tratament tehno cu măști, un tratament revoluționar fotofacial cu LED, mondo-eficient în 90 de secunde, mai ceva ca la salon.

La scurt timp, UFO 2 a schimbat regulile jocului de îngrijire și înfrumusețare, oferind un tratament facial complet în doar două minute. Cu adevărat unic, o categorie proprie, UFO scoate tratamentele profesionale de îngrijire a pielii din saloane și clinici și ți le pune în propriile mâini, chiar în confortul casei tale.

Cu lumea, care încă “pulsează” pe valurile create la nivel global de device-ul LUNA 3, dispozitivul UFO 2 schimbă jocul și aduce viitorul în industria frumuseții. Spectrul complet de tratamente spa, disponibile numai la saloane și clinici a fost acum împachetat într-un device drăguț, dar puternic, oferindu-vă o revitatilare a tenului în doar 2 minute, economisind astfel timp și bani.

În prezent, FOREO se bucură și de rezultatele lansării unui device genial pentru tratarea acneei: ESPADA Blue Light Acne Treatment.

FOREO continuă să împingă industria de înfrumusețare în viitor cu BEAR, un dispozitiv facial de tonifiere cu microcurent, care folosește electricitate pentru a stimula mușchii, colagenul și elastina tenului tău. Este un device complet neinvaziv, fără injecții; doar o procedură deloc dureroasă, care întinerește pielea.

Cu dispozitivul de tonifiere facială cu microcurent BEAR, pielea ta devine tânără și strălucitoare în câteva minute.  

În trei ani de la înființare, FOREO își asigura prezența în departamentele de lux ale magazinelor și lanțurilor de parfumerie și cosmetice premium, precum și în rândul operatorilor de e-commerce din domeniul de beauty high-end, cu un total de 6000 de plasări în peste 50 de țări.

În prezent, FOREO are patentate o mulțime de produse de beauty-tech. Își continuă scopul: acela de a face tratamentele de nivel profesional accesibile din confortul casei și convenabile ca prețuri pentru fiecare.

Pulsațiile T-Sonic (transdermic-sonice) pe care le utilizează produsele Foreo se referă la peste 8000 de pulsații pe minut care sunt canalizate de-a lungul unei perii din silicon, pentru a traversa stratul dermic.

perie de curățare FOREO LUNA

Peria de silicon oscilează cu o frecvență sonică tunată pentru precizie. Aceste pulsații conduc spre îndepărtarea celulelor de piele moartă și reziduurilor de machiaj, precum și a 99.5% din murdărie și sebum, îmbunătățind absorția produselor de îngrijire a pielii, precum și pregătind pielea bărbaților pentru procesul de ras mai amănunțit și mai fin.

Părțile principale de silicon asigură o curățare mai profundă și gentilă, combinate cu pulsațiile T-Sonic.

Periile de silicon antibacterian, mai moi, mai fine și cu mult mai puțin abrazive decât periile clasice cu perișori sunt, de asemenea, cu până la de 35 de ori mai igienice prin prevenirea dezvoltării de bacterii.

Produsele sunt waterproof și pot fi utilizate în baie sau sub duș.

În fiecare lună iulie, FOREO este celebrat pentru inovație și mai adaugă un an de revoluție în industria de beauty, creând continuu noi și noi generații de gadgeturi, păstrând constant aproape cerința principală: satisfacerea celor mai înalte nevoi ale clienților. For Everyone.

Dintre colecțiile de produse care au rămas bestsellers, încă de la lansare, să amintim peria facială LUNA, aparatul pentru măști-tratament UFO, BEAR cu microcurent pentru masaj antiîmbătrânire, Espada, periuța de dinți ISSA 2.

Această marcă premium este cunoscută însă mai ales pentru cele trei produse “erou” ale sale: LUNA 3, UFO 2 și BEAR, dispozitive portabile drăguțe, dar puternice, care împachetează un ritual serios și care oferă o sesiune completă de îngrijire în doar 6 minute, așa cum este descris în Vogue.

Celebritatea mult iubită, LUNA 3, cea mai moale și mai igienică perie facială din silicon din lume, oferă o curățare profundă, dar delicată, asigurându-se că bariera pielii rămâne sănătoasă și intactă. Combinat cu UFO 2, un premiat campion facial complet și BEAR, dispozitivul de tonifiere facială cu microcurent, pielea devine tânără și strălucitoare în câteva minute.

În timp ce device-urile mărcii, LUNA 3 și UFO 2 sunt cel mai bine vândute, BEAR este cel mai nou produs care are cele mai ridicate rate de creștere în ultimul an și reia rapid din urmă succesul gamelor LUNA și UFO.

FOREO BEAR cu tehnologie cu microcurenți pentru fitness facial

Cu toate acestea, echipa științifică de la Institutul FOREO lucrează deja la următorul lucru important, asigurandu-se că acesta este, din nou, unic în ceea ce privește funcționalitatea, calitatea excelentă, durabilitatea și beneficiile pe care le oferă.

Viitorul este acum și FOREO este în fruntea dezvoltării de noi tehnologii pentru înfrumusețare.

Premii și recunoașteri ale produselor FOREO

Gamele de dispozitive de înfrumusețare FOREO, care au revoluționat regimul de beauty a zeci de milioane de persoane, curățind și având efect de antiîmbătrânire a pielii, s-au bucurat nu doar de aprecierile clienților fericiți, dar și de recunoașteri oficiale și premii, de-a lungul istoriei lor, destul de recente.

LUNA™

  • Harper’s Bazaar – Best of the Best Awards 2015 – Winner: Best Gadget. 
  • Victorie De La Beaute Awards – Winner: Victorie De La Beauty Award 2015.
  • Style It Up Beauty Award – Best Beauty Ally.
  • The Beauty Shortlist – Best New Beauty Breakthrough 2014. 
  • ELLE Sweden Beauty Award – Innovation of the Year 2014. 
  • The Beauty Challenger Awards Europe – Best Beauty Accessory 2014. 
  • Yo Dona International Awards – Best Beauty Tool 2014. 
  • Salón Look Premios Galería de Innovación – Beauty Industry Trade Show 2014.

LUNA™ for Men

  • Men’s Health – Grooming Tool of the Year 2014. 

ISSA™

  • The A’Design Award and Competition – Winner – Beauty, Personal Care and Cosmetic Products Design Category 2013-2014.

Deși e relativ nou în industria de beauty, brandul suedez FOREO nu a risipit deloc timpul și a făcut deja valuri uriașe cu gama sa de dispozitive inteligente și colorate, inclusiv în rândul îngrijirii orale. ISSA 3 Sonic, cea mai recentă periuță de dinți sonică din silicon, e cea mai revoluționară periuță dentară din ultimii 70 de ani. Și e 4 in 1.

Instrumentele de înfrumusețare FOREO sunt dinamice, împing limitele și aduc tratamente cu tehnologii futuristice în atenția fiecăruia, pentru orice nevoie a pielii.

Mai mult chiar, cele mai recente cercetări ale companiei arată că produsele FOREO funcționează în continuare fără cusur chiar și după 8 ani de utilizare și totodată arată la fel de frumoase și curate precum cele noi, având o durată de viață a bateriei uimitoare.

Astfel, aceste instrumente inteligente de tehnologie a pielii devin sustenabile și îți vor economisi nu doar timp, ci și bani, deoarece această investiție pe termen lung este una profitabilă în bunăstarea ta. În plus, datorită device-urilor FOREO, vizitele lunare costisitoare la spa și clinici vor deveni un subiect de domeniul trecutului.

„FOREO a combinat știința și natura pentru a reproduce experiențe profesionale uimitoare de îngrijire a pielii și pentru a plasa viitorul tehnologiei în materie de frumusețe în propriile mâini, chiar din confortul casei tale. Simplu de utilizat, aceste produse de skin-tech transformă rutina de îngrijire a pielii într-un proces de îngrijire de sine, oferindu-ți un moment de atenție și creând o experiență imersivă de 360 de minute, oferind în același timp rezultate premium și asigurându-te că te vei bucura de proces. Scopul FOREO a fost pur și simplu să facă o diferență vizibilă în viața de zi cu zi a oamenilor, cu o inovație reală mai degrabă decât pur și simplu urmărind orice hype, și astfel s-a născut propriul nostru TESLA.”

Boris Trupcevic, CEO FOREO

În 8 ani, FOREO a ajuns brandul de beauty-tech care conduce lumea în acest domeniu. E prezent în peste 10000 de magazine din lumea întreagă și a câștigat peste 150 de premii de design, încă din 2014.

Filip Sedic, fondatorul FOREO, este proprietarul a peste 200 de brevete înregistrate, în plin proces de cucerire a stratosferei frumuseții de la lansarea brandului în 2013, și nu dă semne să se oprească aici.

Cu un dispozitiv FOREO vândut la fiecare 10 secunde în 2020, marca a devenit rapid un sinonim pentru „instrument de îngrijire a pielii” și analizând doar gama LUNA, vorbim despre peste 20 de milioane de produse vândute.

Acest lucru nu este o surpriză, deoarece inovatorul suedez a vândut peste 2 milioane de dispozitive LUNA de Black Friday pe foreo.com în doar 24 de ore și, în plus, în ciuda pandemiei de Coronavirus, compania a înregistrat o creștere de peste 30% a vânzărilor online și a preluat controlul peste întreaga industrie, conducând-o spre singura direcție posibilă pentru viitorul frumuseții: beauty-tech-ul (tehnologia frumuseții).

Cu 30 de milioane de inimi cucerite, FOREO a avut cea mai rapidă creștere de brand din industria mondială de îngrijire a pielii.

Cu doar câteva săptămâni înainte de celebrarea celei de-a 8-a aniversări (n.n. – iulie 2021), după ce s-a remarcat cu aprobarea Look Fantastic ca fiind cel mai bun brand premium de dispozitive de îngrijire a pielii la nivel global, FOREO și-a consolidat poziția No.1 ca fiind cel mai în vogă instrument de îngrijire a pielii de pe Planetă.

Cu 2 miliarde de descărcări și ajungând la 689 de milioane de utilizatori aparent peste noapte, TikTok este rețeaua de social media cu cea mai rapidă creștere vreodată. Utilizatorii aplicației se ghidează după influencers care sunt deja reprezentativi pe TikTok. Acești “skinthusiasts” urmăresc influencers favoriți pentru a fi la curent cu tot ce apare nou în materie de skincare.

Utilizatorii TikTok, care fac parte din generația Millennials, sunt pasionați de tot ce înseamnă tehnologie și inovație, știind într-adevăr ceea ce își doresc, iar în acest moment își doresc gadgeturile de beauty FOREO, propulsând brandul suedez pe locul 1 global în topul produselor de skincare, datorită numărului uriaș 160,200,000 de vizualizări pe TikTok.

„Destul de interesant, FOREO beneficiază de fapt de toate caracteristicile clasate în „cele mai vizionate instrumente de îngrijire a pielii din lista TikTok” și le împachetează în trei dispozitive super drăguțe, dar puternice, compacte în design și de neegalat în tehnologia, calitatea și durabilitatea lor inovatoare, care îți oferă un tratament complet, personalizat în doar câteva minute, făcând din FOREO un campion absolut de îngrijire a pielii, care te va pune la volanul celei mai electrizante experiențe de îngrijire a pielii simțite vreodată ! ”

Boris Trupcevic, CEO FOREO

FOREO este în fruntea tuturor topurilor viitoare, iar e-commerce-ul livestream, viitorul comerțului, lansează FOREO într-o altă aventură, ducându-și clienții într-o experiență reală de cumpărături live, numită „SkinposiTVty”, cu o serie de emisiuni care urmează să fie difuzate pe canalele sociale ale mărcii în fiecare vineri, pe tot parcursul lunii de celebrare a brandului FOREO, începând cu 9 iulie. Acestea pot fi urmărite pe Youtube, dar pot fi accesate și pe Facebook și Instagram.

Pe lângă ofertele speciale de pe foreo.com și o provocare pe rețelele sociale, marca va oferi o scurtă privire, un fel de „în spatele scenei”, a procesului său de producție și povestea brandului, cu oameni adevărați de la FOREO, de la experți în cercetare și dezvoltare până la supereroi ai serviciilor de asistență pentru clienți, ajungând în inima brandului care a schimbat industria frumuseții pentru totdeauna. Aceasta este, de asemenea, o oportunitate perfectă pentru a afla toate sfaturile și trucurile despre cum să utilizezi cel mai bine produsele FOREO.

FOREO prognozează o creștere de două cifre în 2021 și își propune să crească mult mai mult până la împlinirea a 10 ani. Chiar numele FOREO devine un sinonim pentru un „instrument de îngrijire a pielii” – asta spune multe.

În trimestrul 4 al anului 2021, compania va lansa un nou produs care cuprinde o experiență ultrapersonalizată și o abordare individuală a îngrijirii pielii, precum și redefinirea frumuseții, combinând toate tendințele majore la care ne putem aștepta de la o industrie anul acesta, stabilind încă o dată un standard ridicat pentru domeniul frumuseții.

Cu siguranță, acesta nu este ultimul de care vei auzi de la pionierul suedez, urmând să vină multe altele și în 2022. Compania, împreună cu sora sa, FAQ Swiss, intenționează să își lase o amprentă mai puternică în consumabile, îngrijire orală, precum și în dispozitive de îngrijire a pielii la nivel profesional.

Cine știe unde ne vă duce călătoria acestui brand și cum vor arăta următorii câțiva ani, dar fiți siguri, cu FOREO la cârmă, ne va duce dincolo de imaginație.

Tu ce părere ai de brandul FOREO? Folosești vreunul dintre dispozitivele lor sau chiar mai multe? Scrie-ne în secțiunea de comentarii din josul paginii despre experiențele tale. Contează mult în acest loc virtual.