Levi’s prezintă noul Poster Logo pentru colecția de Primăvară/Vară 2022, inspirat din stilul anilor ’70. Uie care e treaba cu el și colecția următorului sezon!

E greu de învins un font Sans-Serif Bold, când e vorba de unul care să evoce sentimentul și vibe-ul anilor 1970. O astfel de grafie era o parte încorporată în limbajul vizual al epocii și putea fi găsită pe orice, de la tricouri la postere de filme, la coperți de albume.

Iar acum, Levi’s îl aduce înapoi pentru colecția sa de primăvară/vară 2022.

Levi’s Poster Logo este o interpretare din anii 1970 a logoului clasic Levi’s, care va fi disponibil pe tricouri, topuri și hanorace, pentru sezonul de primăvară. A fost numit „Poster Logo” deoarece, deși nu provine de fapt din arhivele Levi’s, este ceea ce v-ați fi așteptat să vedeți pe un poster publicitar Levi’s din anii ’70.

Are un look nou, fresh, care surprinde nu numai limbajul vizual al acelei epoci, ci și renașterea anilor ’70 care avea loc în anii 1990, când toată lumea era înnebunită după pantalonii boot cut, piesele din magazine de second hand și tricourile Hang Ten cu dungi.

„Iubim acest logo pentru că are acel vibe de întoarcere în timp, dar arată cumva actual. Este ca o descoperire grozavă din anii ’70 pe care ai găsit-o în timp ce făceai cumpărături într-un magazin second hand, în anii 1990. Dar care încă arată grozav într-o garderobă contemporană.”

Jill Guenza, vicepreședinte design pentru femei Levi’s, Strauss & Co.

Tu ce părere ai? Nu-i așa că-ți amintește, într-adevăr, și de anii 90, când scormoneam între rândurile aglomerate de piese îndesate, cu branduri cool, ale magazinelor second hand? Scrie-ne în secțiunea de comentarii din josul paginii care e părerea ta!

Noi abia așteptăm noua colecție primăvară/vară 2022 a Levi’s.