Povestea Sachajuan a început în 1997, când doi hairstyliști consacrați, Sacha Mitic și Juan Rosenlind, și-au deschis salonul în centrul Suediei.

Mai târziu, în 2004, și-au lansat produsele profesionale de îngrijire a părului sub brandul Sachajuan. Filozofia lor de brand se bazează pe a face din îngrijirea și coafarea părului niște procese mai simple și fără efort.

Filozofia brandului Sachajuan

Ei privesc îngrijirea părului în mod holistic, de la formulă la performanța produselor, cu o atenție deosebită la detalii.

„Filozofia mea de înfrumusețare constă în ideea că toată lumea poate fi frumoasă. Dacă poți face ca Charlize Theron să arate ca un monstru în filmul Monstrul, poți face și ca un monstru să arate ca Charlize Theron.”

Sacha Mitic, unul dintre fondatorii Sachajuan

El a mai spus că preferă să privească problemele în mod pozitiv, deoarece întotdeauna putem învăța ceva din ele. Creația sa, Sachajuan, reprezintă o înțelegere ideală a produselor de frumusețe minimaliste, elegante și curate.

Sacha și Juan au stăpânit arta luxului accesibil – de la estetica curată și minimalistă a salonului omonim din Stockholm până la ambalajul calm și relaxat al liniei lor de produse – totul despre ceea ce au construit emană cool scandinav în toate modurile corecte.

Și-au deschis salonul în urmă cu 20 de ani și acesta este încă salonul preferat prin excelență pentru fetele scandinave. A se citi „pentru blond echilibrat fără efort, cu multă mișcare”.

De-a lungul anilor, Sachajuan a rămas angajat în propria filozofie de a simplifica îngrijirea părului prin reducerea numărului de produse, ingrediente și rutine inutile.

Produsele de îngrijire a părului Sachajuan: abordare minimalistă

Linia de produse în îngrijirea părului a venit ca o extensie naturală și o completare a ceea ce Sacha și Juan făceau deja prin intermediul salonului lor.

Sachajuan se bazează pe o abordare minimalistă, nu numai în ceea ce privește îngrijirea părului, ci și holistic, luând în considerare totul, de la design până la performanța produselor.

Este vorba de a oferi soluții care reduc îngrijirea și coafarea părului pentru a simplifica procesul și a oferi consumatorului cele mai eficiente produse.

Minimalismul necesită o atenție dedicată detaliilor, deoarece se bazează pe transparență și onestitate completă. Făcând referire la estetica designului iconic și arhetipic și interpretându-le într-un context cu siguranță contemporan, Sachajuan a creat o expresie care este în același timp atemporală și modernă.

Toate produsele brandului, de la șampon, balsam, tratamente și coafare, urmează strategia Sachajuan de a simplifica rutinele părului. Totul este numit cu descriptori clari și conciși pentru a explica performanța produsului și modul în care acesta poate ajuta la îngrijirea și coafarea părului.

Produsele Sachajuan conțin extracte din două alge de apă rece – Rhodophycea și Chondrus. Combinația unică a acestor ingrediente îmbunătățește elasticitatea, hidratarea și adaugă strălucire părului. Ei numesc această tehnologie Ocean Silk.

șampon pentru volum Sachajuan Ocean Mist cu efect de „plajă”_păreri

Acționează atât la suprafața, cât și la interiorul părului, sporind elasticitatea și hidratarea, adăugând, de asemenea, echilibrului mineral al părului magneziu, calciu mangan și zinc. De asemenea, hrănește scalpul. Această sinteză de ingrediente din produsele noastre ridică și îmbunătățește caracteristicile naturale ale părului tău.

Dacă îți plac sau te atrag produsele Sachajuan, dar încă nu ți-ai găsit preferatul, poți alege cele mai bune produse pentru tipul tău de păr, printr-un Hair Test pe site-ul Sachajuan.

Sustenabilitate și responsabilizare față de mediu

Toate ambalajele produselor Sachajuan sunt reciclabile și acum primești recompense atunci când le reciclezi în Suedia și în Danemarca.

Sachajuan îi încurajează pe toți clienții săi să li se alăture în căutarea către o lume mai durabilă. Împreună putem face cu toții un efort pentru a face lumea un loc mai bun.

De aceea, brandul a început o colaborare cu Bower, un serviciu care îți permite să reciclezi toate produsele lor uzate și să fii recompensat pentru asta. Recompense pe care fie le poți folosi la Sachajuan, fie le poți dona în scopuri caritabile. Destul de inteligent nu?

Ai nevoie doar de aplicație (detalii pe site-ul Sachajuan) și să-ți găsești centrul de colectare a ambalajelor pentru reciclat din apropierea ta.

Brandul Sachajuan ne inspiră ca mereu să căutăm tot ce-i mai bun în toate și, într-un final, ceea ce creăm să fie o reprezentare și o extensie a ceea ce suntem, a noi înșine. Învățăm de la el cum să obținem acel stil scandinav fără efort, cu o abordare mult mai practică față de ceea ce presupune îngrijirea părului nostru. 😉

Tu ce părere ai? Te atrage să încerci produsele brandului Sachajuan? Te-a convins? L-ai încercat? Scrie-ne în secțiunea de comentarii din josul paginii. Părerea și experiențele tale contează cel mai mult pentru noi.

Sursa foto: Sachajuan.com