Daniel Wellington este un brand suedez de ceasuri și accesorii, cunoscut pentru ceasurile sale minimaliste de cea mai bună calitate, cu curele interschimbabile. În ultimii zece ani, compania a avut un rulaj excepțional și s-a impus ca o putere în lumea modei.

Hotărârea lui Daniel Wellington de a oferi piese minunate cu modele simple, dar elegante, la un preț corect, a făcut ca brandul să devină un pionier în industrie. Compania a vândut peste 11 milioane de ceasuri în cei câțiva ani de existență în 75 de țări din întreaga lume.

Despre Daniel Wellington

În ciuda faptului că există de puțin peste un deceniu, Daniel Wellington a luat cu asalt industria ceasurilor cu ceasurile sale minimaliste de cea mai bună calitate și marketingul destul de agresiv pe social media.

Ideea acestui brand de ceasuri a luat viață după ce CEO-ul, Filip Tysander, a cunoscut un domn îmbrăcat impecabil, cu un simț al stilului intrigant, în timp ce călătorea prin Australia. Întâlnirea întâmplătoare l-a inspirat să creeze o linie de ceasuri minimaliste și extrem de rafinate. Cureaua interschimbabilă este caracteristica specifică a ceasurilor Daniel Wellington.

În ultimii zece ani, compania a avut o desfășurare excepțională și este recunoscută drept unul dintre pionierii influencer marketingului pe diverse canale de social media. Brandul, care oferă o combinație de stil, versatilitate și accesibilitate, își comercializează produsul cu atât de multă încredere și echilibru încât este greu să reziste oricui.

Unele dintre cel mai bine vândute ceasuri ale mărcii includ ceasul Daniel Wellington Cornwall, ceasul Daniel Wellington Petite Melrose, ceasul Daniel Wellington Classic St Mawes și Daniel Wellington Dapper Sheffield.

ceas Daniel Wellington Classic 36 Sheffield

„Pentru a crea accesorii de calitate durabilă, care să reziste testului timpului.” Aceasta este declarația de brand a Daniel Wellington. De la înființarea sa în 2011, marca a făcut totul pentru a se ridica la înălțimea acestei misiuni, creând ceasuri frumoase pentru toți cei care caută un ceas de lux la un preț corect.

Pe pagina sa de Instagram, sloganul Daniel Wellington spune: „Arătați ce e mai bun din voi, simțiți-vă cel mai bine și trăiți cel mai bine cu noi”. Brandul pune accent pe modele curate, minimaliste, care atrag privirea. De asemenea, vin la un preț accesibil, dar nu fac compromisuri la calitate și fiabilitate.

Daniel Wellington creează nu doar ceasuri, ci și accesorii (bijuterii) în același design simplist, atemporal.

bijuterii Daniel Wellington

Momente importante din istoria brandului Daniel Wellington

Poate cea mai importantă parte a istoriei DW a fost modul în care a apărut ideea din spatele mărcii. 

Contrar așteptărilor, Daniel Wellington nu este numele fondatorului companiei. Mai degrabă, este numele bărbatului pe care Filip Tysander (fondatorul real al DW) l-a întâlnit într-una dintre călătoriile sale de afaceri. Vederea ceasului său Rolex, care a fost asortat cu o curea de ceas NATO, l-a inspirat pe Filip să-și înființeze propriul brand. 

Întâlnirea lui Filip cu Daniel Wellington a avut loc în 2006. În 2011, marca a vândut primul său set de ceasuri.

Până în anul 2014, ceasurile DW făcuseră un venit remarcabil de 70 de milioane de dolari, iar apoi încă o sută de milioane în 2015. În 2016, compania a realizat venituri de 230 de milioane de dolari. Până în 2017, a fost numită compania cu cea mai rapidă creștere din Europa.

Ceasuri și alte accesorii Daniel Wellington găsești online la:

Invenții notabile ale brandului Daniel Wellington

Brandul DW s-a născut deoarece CEO-ul a fost hotărât să îmbine un ceas de lux cu o curea cu un stil simplu. Piesa sa de inspirație a fost un Rolex Submariner asortat cu o capcană în stil militar. Deși această invenție nu era deosebit de nouă, a fost o mișcare îndrăzneață care a captat imediat atenția oamenilor. 

Ceea ce este cel mai intrigant la ceasurile Daniel Wellington este designul interschimbabil al curelelor, ceea ce deschide opțiuni nenumărate de stil pentru cine alege să le poarte.

Deși compania a început prin a potrivi ceasurile de lux cu cureaua NATO, întrucât ceasurile DW au fost gândite să se potrivească perfect cu coloratele curele NATO, brainstormingul ulterior a dus la inovații recente pentru modelele DW, cum ar fi cureaua din piele și cureaua din plasă metalică, precum un „mesh”. Ceea ce a rezultat a constat în ceasuri clasice care contrastează când sunt purtate cu o curea colorată. Un design clasic care trece testul timpului.

ceas Daniel Wellington Classic 40 Oxford curea NATO

Curelele din piele sunt realizate din piele de vițel italiană și sunt disponibile în nuanțe distinctive de maro, negru, argintiu și auriu. Cureaua din plasă este fabricată din oțel inoxidabil și este disponibilă în argintiu, auriu roz și negru mat.

Curelele NATO sunt cunoscute din anii 70, când soldații din marina britanică le purtau. Folosite recent și de brandul Daniel Wellington pentru ceasurile sale, ele sunt disponibile în mai multe combinații de culori si pot fi schimbate în funcție de ținută, de ocazie sau de cheful din ziua respectivă.

Bineînțeles, poți alege și o curea din piele neagră sau maro, sau una metalică, din oțel inoxidabil, foarte ușoară, tip mesh. În felul acesta, poți purta un ceas diferit în fiecare zi!

Produse de top Daniel Wellington

Toate ceasurile DW sunt elegante, simple și potrivite pentru aproape orice eveniment. Cu toate acestea, la fel ca orice alt brand, are unele produse cel mai bine vândute. care domină piața. Ele includ:

Clasicul ceas Daniel Wellington Petite Melrose

Acest ceas super rezistent, strălucitor și super subțire este alimentat de o mișcare cu quartz japoneză. Vine cu o curea standard din plasă strălucitoare. Dar, la fel ca toate produsele DW, cureaua este interschimbabilă. 

ceas Daniel Wellington Petite Melrose

Petite Melrose funcționează cu orice ținută. Are un stil destul de admirabil când e cuplat cu o curea sportivă durabilă, închisă într-o carcasă rotundă simplă.

Daniel Wellington Classic St Mawes

Classic St. Mawes este unul dintre cele mai populare ceasuri din linia Daniel Wellington de modele Classic. 

Acest ceas de mână subțire are o curea de piele elegantă ca standard, dar care este la fel de ușor interschimbabilă, ca și la celelalte ceasuri. 

Daniel Wellington Classic St Mawes

Altele din colecția clasică includ Classic Hawk, Sheffield, Durham ș.a.

Ceasul Daniel Wellington Cornwall

Acest ceas elegant are un design simplu, dar șic. Pare scump, dar vine la același preț accesibil pentru care sunt cunoscute ceasurile DW. 

ceas Daniel Wellington Classic Petite Cornwall

Ceasul are o carcasă din oțel de calitate și o curea NATO care sporește și mai mult durabilitatea designului.

Ambasadori de brand

Daniel Wellington este un brand care a trecut de la obscuritate la proeminență globală prin utilizarea influencer marketingului online. Asta a fost în 2011, când acest spațiu era încă relativ nou și considerat inovație de ultimă oră în rețelele sociale.

La înființarea companiei, bugetul limitat de marketing l-a împins pe Tysander să angajeze câțiva influenceri mici cu follow-eri de aproximativ 8000 de oameni pentru a promova ceasurile pe Instagram. În câțiva ani, strategia a avut un succes masiv și un rol esențial în propulsarea ceasurilor DW la o importanță majoră în industria modei.

Compania și-a continuat tradiția de influencer marketing. Celebrități cu o acoperire largă, precum Kemi Adetiba din Nigeria, Kendall și Kylie Jenner din America, Hailey Bieber și Lucky Blue Smith, au fost toate văzute purtând ceasuri DW, ca parte a strategiei de marketing a companiei.

În 2018, compania a semnat cu Mihlali Ndamase, un guru al machiajului pe YouTube, din Africa de Sud, și co-fondatoare a Fundației Siyasizana.

În 2021, Daniel Wellington a semnat cu celebritățile indiene Radhika Apte și Ayushmann Khuranna.

Daniel Wellington și parteneriatele sportive

În 2019, în timpul Cupei Mondiale de cricket, marca DW a făcut echipă cu trei membri ai echipei indiene de cricket ca o modalitate de a prezenta brandul indienilor. Ca parte a campaniei, Daniel Wellington a lansat ceasurile Blue Cricket Bayswater pentru bărbați și femei.

Fanii care au cumpărat ceasul în acea perioadă au primit o cutie pentru fani de cricket, în ediție limitată, în septembrie 2019. După ce Odell Beckham Jr. a fost cuprins de o mică controversă când a purtat un ceas în timpul unui meci, starul Cleveland Browns a semnat un contract cu puternica ceasornicărie suedeză.

În loc de concluzie

Recunosc, la început, acest brand, deși îi remarcasem promovarea puternică prin influenceri pe social media, mi s-a părut unul slab, de provenieneță discutabilă, fiind și recent, prea apărut așa, ca de nicăieri, dar acum, că-i cunosc istoria cât de cât, că am aflat și că e suedez, mi se pare admirabilă ascensiunea rapidă și ambiția fondatorului de a-l impune cu atâta forță în industria modei.

În plus, vorbim de accesorii și ceasuri la un raport calitate-preț excelent. Cu miză mare de la început, dar și cu rezultate (rapide!) pe măsură. În timp, văd că DW a dezvoltat inclusiv ochelari de soare, păstrând același stil minimalist, curat, ca și la celelalte accesorii – bijuterii și ceasuri.

ochelari de soare Daniel Wellington

Tu ce părere ai de brandul de accesorii și ceasuri Daniel Wellington? L-ai purta(t)? Scrie-mi în secțiunea de comentarii din josul paginii.

Sursă foto principală: Unsplash/Devon Janse van Rensburg