De la oricine ne putem aștepta să ia decizia să nu mai comunice și să rupă orice legătură cu anturajul și mediul din jur zilele astea, dar de la un brand de frumusețe? Nu atât de mult. Deci, când Marc Jacobs Beauty a început brusc să dispară la începutul acestui an, lucrurile au devenit confuze…
În ultimele luni, gama de produse de înfrumusețare Marc Jacobs Beauty a fost pusă în vânzare, apoi nu a revenit niciodată cu noi comunicări. Vânzările au crescut, oferta de produse s-a diminuat și zvonurile au început să se învârtă. Marc Jacobs Beauty era… „fantomă”? Gata, brusc nu mai comunica și nu mai era vizibil.
Care ar fi cauzele pentru care Marc Jacobs Beauty nu mai comunică în prezent?
În iulie, revista „Business of Fashion” a oferit o mică explicație.
Tot ce știm este următorul lucru: Marc Jacobs Beauty a fost rezultatul unui acord de licență între Marc Jacobs și Kendo, incubatorul masiv de mărci din spatele Fenty, Ole Henriksen și Bite, sub tutela LVMH.
Potrivit unui purtător de cuvânt al lui Marc Jacobs, acordul urma să expire în 2021, ceea ce face ca viitorul liniei de frumusețe să fie un mare semn de întrebare.
Dacă marca deține formulele pentru produse, totul va fi bine. S-ar putea, de asemenea, să se reînnoiască. Dar există și posibilitatea ca aceștia să nu se reînnoiască cu Kendo sau cu oricine altcineva, ori să aleagă să se reformuleze sau să dispară pentru totdeauna.
Mărcile se retrag, dau faliment , închid, iar produsele dispar tot timpul! Nu ar trebui să pară dramatic, dar așa este. Pentru că nu se simte și Marc Jacobs Beauty special?
Relația de aproape un deceniu a lui ITG a început când s-a lansat, în 2013. La prezentarea de modă de debut, liderul MUA, Diane Kendal, a afișat buze de vampir, creion kohl întins și lac strălucitor pentru pleoape.
Brandul și prezentarea de modă inițială au fost menționate în nenumărate interviuri Top Shelf (Olivia Wilde, Lily Aldridge, Ali Wong, Laura Dern – să continuăm?) și… Marc Jacobs Beauty a câștigat chiar și un Top 25. Nu este nimic sigur? Cumpărătorii inteligenți și-au făcut oricum stocuri.
Ce să alegi din prima dintre produsele Marc Jacobs Beauty?
Prioritatea principală: Accomplice concealer. Este perfect pentru precizia în aplicare și la fel de bun pentru iluminarea fără a se aduna în cute sub ochi, dar și la camuflarea imperfecțiunilor și a semnelor acneice (fără a le face strălucitoare și evidente).
A fost câștigător al premiului Top 25 în 2019 și a fost, de asemenea, prezentat în rubrica „Preferințe lunare” de două ori, deoarece cu formula sa cremoasă, de vis, sub forma unui baton, este jumătate din prețul versiunii lui Cle de Peau. Dar acum, viitorul ei atârnă de o balanță!
Vești proaste pentru cei palizi: nuanțele mai deschise par să fie epuizate peste tot. Dar dacă nuanța pielii tale este medie spre închisă, du-te să cumperi un bilet de loto în drumul tău spre Sephora, unde cred că mai sunt produse disponibile.
Și cât timp ești acolo, ce spui de niște bronzant? Cel de la Marc Jacobs e aproape translucent, dar adaugă o tentă de căldură blurată și care estompează – exact ce ai nevoie în timpul iernii.
Clasicul O!mega bronzer e untos și gigantic. (Miroase chiar ca o vacanță tropicală). Iluminatorul e la fel de mare, la fel de grozav și perlat, într-un auriu-șampanie care flatează pe toate planurile.
Și deși rimelurile (atât de pufoase! atât de colorate din punct de vedere cerneală!) par să fi mers pe calea camerelor de filmat și a Altoids sours, tot ai șansa de a prinde niște eyeliner.
Dacă preferi un creion, site-ul Marc Jacobs are, de exemplu, un verde foarte frumos, sticlos, de mare, iar pe Harvey Nichols se mai prezintă încă nuanțele de lavandă și gălbenele/marygold. Iar dacă tușul lichid este mai mult preferatul tău, poate mai ai șanse să-l găsești în nuanțe metalice la Sephora.
Vrei să ai parte de oricare dintre ele? Va trebui să te miști repede. Totul s-ar putea epuiza în orice moment și, odată ce se va întâmpla, nu există nicio garanție că… se va întoarce. 😉
Tu care crezi că e motivul pentru care Marc Jacobs Beauty nu mai e prezent în comunicări? Crezi că va dispărea de pe piață? Dacă da, de care dintre produsele lor îți va părea rău? Scrie-ne în secțiunea de comentarii din josul paginii! Abia aștept să interacționăm acolo. 😉
Sursa foto principală: Pexels/Sobia Akhtar