Sephora, cel mai mare retailer mondial omnichannel de produse de prestigiu pentru frumusețe, a lansat primul Magazin al Viitorului / Store of Future în Shanghai, la începutul lunii iunie, marcând o piatră de hotar în comerțul cu amănuntul de cosmetice de lux în China.

Cu o gamă largă de servicii inovatoare, noul magazin Sephora oferă mărci selectate exclusiv cu elemente tehnologice și digitale, pentru o experiență unică de retail. Situat pe popularul East Nanjing Road din Shanghai, acesta este al doilea Magazin al Viitorului, după deschiderea unui concept similar în Singapore în 2022.

Pentru a sărbători lansarea acestui magazin personalizat după preferințele consumatorilor chinezi, Sephora a reunit elementele care îi creează diferența distinctivă, a spus Alia Gogi, președintele Sephora Asia:

„Magazinul Viitorului Sephora din Shanghai prezintă obsesia noastră pentru retailul experienţial, unde consumatorii se pot bucura de o ofertă de înfrumusețare curată și în tendințe, de servicii personalizate, precum și pentru a debloca experiențe digitale în magazine și în journey-ul consumatorilor.”

Alia Gogi, Sephora Asia

Clienții vor descoperi aproape 230 de produse de la peste 35 de mărci globale de frumusețe, inclusiv Tatcha, Pat McGrath Labs, Hourglass, Anastasia, Dr. Dennis Gross și parfumuri Courrèges. În plus, Cha Ling, Maogeping Light, Wei și alte mărci premium C-beauty vor prezenta produse noi.

Cu conceptul său inovator și încorporarea celei mai noi tehnologii pentru industria de înfrumusețare, Sephora își propune să ofere o experiență unică de retail. Consumatorii pot, de exemplu, să profite de analiza avansată personalizată a pielii, bazată pe analiza de date mari.

Există, de asemenea, tendințe de machiaj generate de inteligență artificială pentru inspirație, plus tutoriale despre cele mai recente lookuri de frumusețe potrivite clienților.

Senzorii RFID sunt folosiți pentru a educa clienții cu privire la ingredientele produselor și pentru a le oferi acces la milioane de recenzii ale consumatorilor.

Și pentru a asigura un journey fluid în magazin, punctele de vânzare mobile permit utilizatorilor să verifice astfel de informații oriunde și să evite cozile. În cele din urmă, ambalajul personalizat pentru cadouri include caracteristici precum mesajele vocale individualizate.

Pe lângă tehnologia avansată pentru beauty omniprezentă în magazin, pentru prima dată în China, Sephora va avea și un Beauty Live Studio, pentru a-și aduna comunitatea de beauty pentru evenimente exclusive, cum ar fi cursuri de la maeștri despre lookuri la modă, cele mai recente mărci și produse.

„În afară de încorporarea tehnologiei de frumusețe, Sephora’s Store of the Future din Shanghai face parte din angajamentul nostru continuu de a aprofunda angajamentul nostru cu comunitatea de beauty din China. Suntem încântați să continuăm să învățăm de la clienții și partenerii noștri, pentru a le oferi o experiență de retail care se potrivește cel mai bine nevoilor și dorințelor lor”, a declarat Maggie Chan, director general al Sephora Greater China.

Sursa foto & info: LVMH News