Iată mai jos top 3 interese în acest moment în industria de beauty, la nivelul consumatorilor din SUA.
Trendurile vin din SUA, în marea lor majoritate, iar Spate tocmai a dat publicității raportul său privind produsele în trend în materie de beauty, în rândul preferințelor consumatorilor din Statele Unite.
❤️ Citește despre:
Șampoanele fără proteine
Consumatorii au avut anterior un interes în șampoanele cu biotină, însă acum interesul în șampoanele fără proteine a crescut cu 62.5% de anul trecut. În medie, sunt înregistrate 880 de căutări pentru acest tip de șampon în Statele Unite, în fiecare lună
Brandul care conduce topul căutărilor pe această nișă / acest trend este Shea Moisture, deși au avut discontinuitate în șampoanele lor fără proteine, cu porozitate scăzută. Cuvintele-cheie asociate căutărilor pe acest brand, în ce privește șampoanele, includ „porozitate” și „purificatoare”.
Se spune că produsele fără proteine sunt bune pentru părul foarte creț și, cum consumatorii încep să își cunoască tot mai mult tipul de păr, este o nouă cerere pentru produse care se adresează unor probleme specifice ale anumitor texturi de păr și care oferă mai multă versatilitate.
Deși cererea pentru șampoane fără proteine este încă destul de nișată, există totuși un interes în creștere și pentru ele.
Spate recomandă brandurilor de profil folosirea unui limbaj în jurul sintagmei „porozitate scăzută” pentru a ajunge la audiențe mai mari.
Rujurile metalice
Nostalgia e în efect complet la consumatorii care se îndreaptă încă spre moda, părul și makeupul inspirat de perioada anilor 1990.
Sunt 3.5K căutări pe internet pentru ruj metalic cu o creștere în interes de 96.1% față de anul trecut. Clinique, Too Faced, Nyx și Huda Beauty sunt în topul brandurilor căutate prin referire la acest nou trend.
Consumatorii caută rujuri metalice în formă lichidă sau cremoase, cu finisaje mate. Ei își arată interesul într-o varietate de culori precum rozul metalic, cuprul, bleul și auriul.
Brandurile care oferă culori puternice și îndrăznețe, construibile, în formate cu rezistență îndelungată, vor atrage atenția consumatorilor care își îndreaptă atenția spre acest trend.
Benzile de hair-styling
În medie, sunt 1.1K căutări pentru benzi de hair-styling, iar interesul a crescut cu 71.4% față de anul trecut. Un trend încă în formare, care tocmai începe să se contureze, foarte la început, comparativ cu alte accesorii și dispozitive pentru păr.
În prezent, brandul Wrapp-It deține topul căutărilor pentru astfel de produse.
Styling strips / benzile de păr pentru styling nu sunt noi, dar e în creștere interesul pentru utilizarea lor acasă în fixarea extensiilor de păr și a șuvițelor de margine (linia feței) / perciuni modelați.
Totuși, acest trend nișat se concentrează pe un singur brand și căutări limitate prin termeni cu legătură, ceea ce devine destul de greoi în urmărire.
Spate recomandă firmelor de profil să ofere produse complementare precum gel, spumă de păr sau pomadă care ajută la menținerea coafurilor. Utilă este și asigurarea tutorialelor pentru obținerea celor mai bune rezultate.
Sursa foto: Unsplah/Raphael Lovaski