Tommy Hilfiger își prezintă campania „Classics Reborn” pentru primăvara 2023, cu o nouă colecție care reinventează clasicele „prep” din toate timpurile, cu o distribuție de forțe creative în creștere.

Campania reflectă spiritul Tommy Factory, care a definit colecția TOMMY HILFIGER pentru toamna 2022, întrucât artiști de pe diferite scene sunt reuniți, din lumea modei, muzicii și divertismentului.

Talentele includ style iconul Georgia May Jagger, studenta de la Harvard și ambasadorul tinerilor Aoki Lee Simmons, artistul și modelul Kesewa Aboah, artistul multidisciplinar Kailand Morris, muzicianul Dylan Brosnan, pictorul Paris Brosnan și artistul Sean Koons.

„Această colecție este despre o modernizare și reinterpretare a stilului „prep”, găsind noi modalități de a păstra stilurile atemporale proaspete. Reinventarea este o sursă constantă de entuziasm pentru mine.”

Tommy Hilfiger

Campania va fi comunicată printr-o serie de activări de marketing prin mass-media globală și prin ferestrele de retail.

„Classics Reborn” va prinde viață pe rețelele sociale pe măsură ce creativii și influencerii locali sunt activați, aducând un aer fresh și multă viață stilurilor atemporale.

Colecția „Classics Reborn” din primăvara 2023 va fi disponibilă pe tommy.com, în magazinele TOMMY HILFIGER din întreaga lume și prin intermediul unor parteneri din întreaga lume, selecționați începând cu 15 februarie 2023.

Prietenii brandului sunt invitați să se alăture comunității și să discute pe rețelele sociale folosind etichetele / tagul #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

Sursă info & foto: numeromag.nl