Pandemia nu doar că a avut impact în vânzările globale ale tuturor marilor branduri, dar a mutat atenția consumatorilor în online și, în industria de beauty, categoria de îngrijire a pielii crescând foarte mult ca interes pentru majoritatea dintre noi.

Cu saloanele de cosmetică închise și mallurile și magazinele fizice la fel, în izolare, oamenii au învățat cât de important e să înveți să îți creezi propria rutină de îngrijire a pielii, fără a depinde de saloane.

Creșterea interesului pentru produsele de skincare a fost influențată de social media în perioada pandemiei

Influencerii de skincare sau „skinfluencerii” au crescut în popularitate în toată perioada aceasta. Și nu au contat doar prezentările de produse, ci și review-urile, sfaturile lor prețioase, rutina lor de îngrijire a pielii construită în jurul unor branduri importante din domeniu.

Astfel, în scurt timp, produsele și brandurile de îngrijire a pielii au crescut în popularitate tot mai mult, noi branduri iubite în domeniu au început să crească și să prindă un mare interes.

În acest sens, Look Fantastic a făcut un studiu al celor mai populare branduri de îngrijire a pielii din lume în ultimul an, atât în căutări pe Google, cât și în social media.

Top 50 cele mai populare branduri de îngrijire a pielii în acest moment

Iată, conform studiului Look Fantastic Australia, care este topul celor 50 cele mai populare branduri de îngrijire a pielii din lume, în ultimul an. Este creat în baza numărului de căutări în Google, în întreaga lume, pe brandul respectiv, în ultimul an.

Pe majoritatea cele din top 25 (nu neapărat Nivea, Vichy, Garnier, Olay, care sunt disponibile de mult în mai multe magazine multibrand de la noi) le găsești și în România, unde sunt, din nou, foarte populare și căutate:

The Ordinary: numărul 1 în căutări pe Google în lume, ca brand de îngrijire a pielii

The Ordinary devine fulminant de repede unul dintre cele mai populare branduri de skincare de pe piață. Iar în topul celor mai căutate pe Google în ultimul an ocupă deja locul 1.

Concentrându-se pe a folosi doar cele mai bune ingrediente, acest brand este cunoscut pentru produsele care fac exact ceea ce spun pe sticluță.

Întreaga gamă este cruelty-free, nu utilizează parabeni, sulfați sau uleiuri minerale, deci știi exact ce obții cu aceste produse.

Nu e de mirare atunci că acest brand ocupă locul fruntaș în top cu peste 37 milioane de căutări globale pe Google, în ultimele 12 luni, depășind cu mult următoarele cele mai căutate mărci de produse de îngrijire a pielii.

Mai găsim în lista aceasta de branduri populare alte nume renumite din domeniu, precum CeraVe, un brand-cult de îngrijire a pielii care și-a creat faima în ultimii ani pe TikTok în special (are peste 21 de milioane de căutări anuale); urmat de La Roche-Posay, un brand franțuzesc susținut de medici dermatologi – acesta a avut 14,5 milioane de căutări globale în ultimul an.

Tu ce părere ai? Care dintre acestea este brandul tău preferat de îngrijire a pielii dintre acestea din top căutări? Scrie-mi în secțiunea de comentarii din josul paginii. Contează mult aici părerea ta.