București, România, vineri, 12 aprilie 2024 – Victoria’s Secret, liderul în retail de lenjerie și produse de înfrumusețare, inclusiv colecții moderne, în trend, parfumuri de lux, îngrijire de corp și ținute lounge, își extinde prezența globală cu deschiderea unui nou magazin complet în București.
(Comunicat de presă)
Noul magazin Victoria’s Secret, localizat în Mega Mall, are un design inovator, un spațiu reconfortant care facilitează descoperirea articolelor dorite pentru o experiență de shopping impecabilă.
❤️ Citește despre:
Oferte de produse Victoria’s Secret Mega Mall
În noul magazin poți găsi cele mai recognoscibile sutiene ale brandului, dar și o gamă de lenjerie intimă sau de noapte dintr-o serie de colecții. Produsele de înfrumusețare sunt, de asemenea, disponibile, inclusiv cel mai nou parfum, Bare Eau de Parfum, cu ingrediente „clean”.
Poți cere sfatul în ceea ce privește modelul și mărimea de sutien care ți se potrivește cel mai bine. Aceste ședințe de fitting sunt gratuite și nu trebuie programate în prealabil.
Deschiderea oficială Victoria’s Secret în Mega Mall
Pentru mai multe detalii despre deschiderea oficială, urmărește @victoriassecretromania pe Instagram.
Locație: Mega Mall, București.
Orar: Luni – Duminică 10 – 22
Despre Victoria’s Secret & Co.
Victoria’s Secret & Co. (NYSE: VSCO) este un retailer specializat în colecții moderne și în trend, care includ sutiene exclusive, lenjerie de corp, lenjerie de noapte, articole athleisure și de plajă, dar și parfumuri de lux premiate și produse pentru îngrijirea corpului.
VS&Co constă în brandurile lider de piață Victoria’s Secret și Victoria’s Secret PINK, care au un țel comun în a inspira și a da încredere clientelor noastre în orice stadiu al vieții, dar și în brandul Adore Me, un brand de lenjerie inovator bazat pe tehnologie, care ajută femeile, indiferent de dimensiuni, vârstă sau buget.
Sunt susținuți de peste 30.000 de asociați cu o amprentă globală de aproximativ 1.350 de magazine în circa 70 de țări. Le oferă clienților produse și experiențe care să îi facă să se simtă confortabil pe dinăuntru și pe dinafară, contribuind la o schimbare în bine prin puterea produselor lor, platformă și discurs.