Frumusețe

Zalando și Sephora își anunță parteneriatul în domeniul de beauty

Sponsorizat

Parteneriatul va începe în Germania în trimestrul 4 al anului 2021 și va fi extins mai departe și spre alte piețe Zalando, în 2022.  

Sephora va aduce pe Zalando varietatea proprie de câteva mii de produse de înfrumusețare de la peste 300 de branduri prestigioase, unele exclusive. 

Parteneriatul pe termen lung „reflectă pasiunea reciprocă pentru inovație și va asigura o experiență a consumatorului de pionierat”, după cum au comunicat reprezentanții Zalando.

David Schneider, co-CEO Zalando, a spus: “Zona de beauty reprezintă o oportunitate uriașă și entuziasmantă pentru noi, cu o piață online de produse de înfrumusețare încă pe larg neexploatată. 
Ca destinație nr. 1 pentru fashion și lifestyle, vrem să conferim sentimentul de putere și inspirație clienților Zalando, pentru a-și găsi alegerile perfecte în modă și frumusețe, într-un singur loc și, în același timp, vrem să oferim partenerilor brandului nostru o platformă pentru succesul lor digital. 

Parteneriatul nostru cu Sephora, locul principal de accesat pentru mulți fani de beauty, va crește oferta de beauty pentru clienții noștri și le va permite să cumpere cele mai urmărite branduri de beauty, precum și pe cele exclusive, în timp ce se vor bucura de experiența, confortul și beneficiile excelente pe care Zalando le oferă”.  

Martin Brok, președinte și CEO Sephora a zis:

“La cincizeci de ani de la deschiderea primului său magazin, Sephora se afirmă din nou în industria de beauty de prestigiu prin unirea forțelor cu Zalando spre a crea destinația finală exclusivă de beauty online pentru cei peste 42 de milioane de clienți activi Zalando. Parteneriatul ilustrează ambiția noastră de a inova neîncetat, spre răsfățul clienților noștri, mai bine decât oricare alte branduri din industrie. Zalando, care astăzi este cea mai de succes platformă online de modă în Europa, este partenerul potrivit de progres pentru noi, în a continua să ne inspirăm clienții. Prin aducerea împreună a modei, accesoriilor și a produselor de înfrumusețare de prestigiu, sub același acoperiș, le vom oferi cea mai bună destinație de ‘arăt bine și mă simt grozav’, într-un mediu premium unic.  Acest parteneriat este un pas cheie în strategia noastră de creștere europeană și ilustrează viziunea noastră pentru viitorul în beauty și retail.”

Martin Brok, președinte și CEO Sephora

Tu ce părere ai de un astfel de parteneriat fashion-beauty? Scrie-mi în secțiunea de comentarii din josul paginii.

Sponsorizat
Cata

Cata este makeup artist care se descoperă zilnic. Cum e de așteptat, e pasionată de cosmetice și produse de beauty și ține pasul cu toate trendurile și produsele de machiaj recent lansate. Dar nu ratează nici noutățile în materie de fashion. Când nu machiază sau învață tehnici noi de makeup, scrie despre ultimele sale descoperiri. Brandul său preferat este Anastasia Beverly Hills.

Recent Posts

The Body Shop te invită să adopți un copac

The Body Shop este un brand etic, preocupat de mediu și care încearcă să își…

6 zile ago

Colecția Barbie x Reserved pentru o fată ca tine

Barbie e mai mult decât o păpușă. E un icon, o poveste și o misiune…

2 săptămâni ago

5 piese în stil mediteraneean cu care să îți reînnoiești garderoba

Cea mai recentă campanie MODIVO ne poartă în însorita Italie, unde, în cadre scăldate în…

2 săptămâni ago

Un nou magazin Victoria’s Secret – în Mega Mall, București

București, România, vineri, 12 aprilie 2024 - Victoria's Secret, liderul în retail de lenjerie și…

2 săptămâni ago

Pantheon Roma lansează apa de parfum Nerone

Un nou motiv ca să te joci cu focul: s-a lansat apa de parfum Nerone…

2 săptămâni ago

NISHANE lansează SHINANAY, noul extract de parfum unisex

Fericirea e un sentiment profund. Și, de acum, și un parfum: noul extract de parfum…

3 săptămâni ago

Acest site folosește cookie-uri.